کد مطلب: 

220024

تسهیل در آشپزی با ماکروویو جدید ال‌جی

ماکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی با ترکیب کردن کاربری راحت و بهبودیافته در کنار طراحی ظریف و ساده و البته جدیدترین فنّاوری اینورتر هوشمند شرکت ال‌جی، آمده‌ است تا آشپزی را به سطح جدیدی ارتقا دهد.
تسهیل در آشپزی با ماکروویو جدید ال‌جی

سیتنا - ما ایرانی‌ها معمولا جوری غذا آماده می‌کنیم که فقط محدود به یک وعده نشده و می‌توان آن را در چند وعده مختلف مصرف کرد. به خاطر همین زمان زیادی را صرف گرم کردن غذا و یا بسیاری از کارهای ساده‌ای می‌کنیم که به خاطر آنها مجبوریم اجاق گاز را روشن کرده و بالای سر اجاق بایستیم. اگر هم غذا را به حال خود رها کنید که در حقیقت احتمال سوختن غذا را به جان خریده‌اید. چرا که با این ذهن‌های درگیر و زندگی‌های شلوغ امروزی، فقط کافی است یک دقیقه به حال خود رها شویم تا گذر زمان را متوجه نشویم. در کنار همه این‌ها تمیز کردن اجاق‌گاز را هم در نظر بگیرید که سختی‌های خاص خودش را دارد. اگر همه این عوامل را کنار هم بگذارید متوجه می‌شوید که چقدر از وقت خود را صرف کار ساده‌ای کرده‌اید در حالی که می‌توانستید آن زمان را با خانواده خود بگذرانید.

شاید به جرات بتوان گفت که بهترین راه‌حل خرید یک ماکروویو است. وسیله‌ای که از پس غذاهای مختلف برآمده و بدون دردسر وقت زیادی به ما هدیه بدهد. ماکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی با ترکیب کردن کاربری راحت و بهبودیافته در کنار طراحی ظریف و ساده و البته جدیدترین فنّاوری اینورتر هوشمند شرکت ال‌جی، آمده‌ است تا آشپزی را به سطح جدیدی ارتقا دهد. این ماکروویو با دارا بودن جدیدترین و مدرن‌ترین نوع طراحی و در عین سادگی و دسترسی آسان، به‌سرعت فضای آشپزخانه را تبدیل به یک فضای لوکس و مدرن می‌کند.

طراحی ارگونومیک ماکروویو NeoChef و رابط کاربری ساده آن باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی با این ماکروویو کار کنید. به‌علاوه طیف متنوعی از قابلیت‌های بهداشتی مثل سیستم تمیزکننده ضد باکتری EasyClean کمک می‌کنند تا محفظه دستگاه همیشه پاکیزه و بهداشتی باشد.

این دستگاه با دارا بودن فناوری منحصربه‌فرد اینورتر هوشمند ال‌جی از پس هر نوع آشپزی برمی‌آید و غذایی نیست که نتوانید با آن درست کنید. استفاده از قدرت کنترل فنّاوری خطی بین ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ وات باعث می‌شود تمام قسمت‌های غذا به‌صورت یکسان پخته‌شده و یخ‌زدایی تا ۹۳ درصد انجام شود. درحالی‌که یخ‌زدایی مدل‌های دیگر تنها تا ۷۶ درصد است. ماکروویو NeoChef ال‌جی درعین‌حالی که مواد معدنی غذا را حفظ کرده با مصرف کم‌تر روغن تا ۷۲ درصد، باعث می‌شود طعم غذا نیز تغییر نکند. به‌علاوه فنّاوری اینورتر هوشمند بهره‌وری دستگاه را نیز افزایش داده و با ۱۲۰۰ وات قدرت می‌تواند غذاها را بسیار زودتر از روش‌های معمول آماده کند.

ماکروویو NeoChef ال‌جی با دارا بودن قابلیت‌های متنوع و کاربرپسند، پخت غذاهای پیچیده و دشوار را نیز راحت می‌کند. صفحه شش‌وجهی چرخان داخل این ماکروویو، در عین چرخش غذا را ثابت نگه‌داشته و از شش طرف آن را پشتیبانی می‌کند. همچنین این قابلیت مشکل نشت ماده غذایی وقتی در مرکز صفحه نیست را برطرف می‌کند. باوجود لامپ LED کم‌مصرف داخل محفظه، نور داخلی سه برابر روشن‌تر از بقیه مدل‌ها است و کاربران به‌راحتی می‌توانند روی روند پخت غذا نظارت کنند.

درحالی‌که ماکروویو NeoChef اندازه مدل‌های قبلی است، ولی فضای داخلی بیشتری در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. باوجود بدنه جمع‌وجور و محفظه بزرگ، این ماکروویو در هر آشپزخانه‌ای به‌راحتی جا گرفته و درعین‌حال می‌توان ظرف‌های بزرگ و بلند را درون آن قرارداد.

همچنین می‌توان از ماکروویو NeoChef ال‌جی برای آب‌کردن مواد غذایی مثل شکلات و پنیر استفاده کرده و غذاهای متنوعی را با توجه به تنظیمات خاصش آماده کرد. امکانات پیشرفته ماکروویو ال‌جی حتی باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر از ماست سازهای خانگی، ماست سالم درست کنید. قابلیت Healthy Fry  می‌تواند مزه خاص هر غذایی را حفظ کرده و درعین‌حال با استفاده از روغن کمتر و ۷۲ درصد چربی کمتر، غذایی سالم‌تر در اختیار شما بگذارد.

ماکروویو NeoChef ال‌جی از تعدادی قابلیت خاص برای بهبود تمیزی و کاربری راحت‌تر بهره می‌برد. قابلیت ضد باکتری EasyClean باعث می‌شود تمیز کردن فضای داخلی دستگاه ساده و بدون هیچ زحمت اضافه‌ای باشد. به خاطر این قابلیت می‌توان فضای داخلی ماکروویو را دو برابر سریع‌تر و نصف زحمت نسبت به مدل‌های معمولی تمیز کرد. در حقیقت تنها با سه بار کشیدن دستمال محفظه دستگاه NeoChef تمیز می‌شود درحالی‌که برای مدل‌های معمولی حداقل ۷ بار باید دستمال کشید.

با این ماکروویو می‌توانید غذاهای متنوعی را بدون پای اجاق‌گاز ایستادن درست کرده و به علاوه زحمت تمیز کردن اجاق گاز راه هم فراموش کنید. کارهایی که تنها وقت با ارزش شما را گرفته و نمی‌گذارند با خانواده خود بیشتر ارتباط برقرار کنید. خلاصه اگر به فکر خانواده خود هستید، بهتر است با خرید یک ماکروویو NeoChef ال‌جی برای همه اعضای خانواده وقت بیشتری بخرید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-21 09:27

افزودن دیدگاه جدید