کد مطلب: 

220000

صدری: شرکت مخابرات ایران جهت پوشش حداکثری ارتباطات مراسم اربعین تلاش می‌کند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بابیان اینکه این شرکت با استفاده از تمام توان فنی و عملیاتی در حوزه شبکه، سیستم‌های انتقال، تلفن ثابت و دیتا آماده پوشش حداکثری مراسم اربعین حسینی است گفت: نصب و راه‌اندازی سایت‌های پرتابل، شبکه دسترسی فیبر و افزایش پهنای باند در مناطق مخابراتی استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه در حال اجرا و پیاده‌سازی می‌باشد.
صدری: شرکت مخابرات ایران جهت پوشش حداکثری ارتباطات مراسم اربعین تلاش می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن تشریح اهم اقدامات شرکت مخابرات ایران در مناطق مخابراتی و زائرپذیر در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه افزود: در حوزه شبکه دسترسی فیبر، عملیات فیبر رسانی به نقاط مرزی استان خوزستان انجام‌شده و امکان راه‌اندازی تلفن ثابت در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه فراهم گردیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اعلام اینکه سایت نسل سوم همراه اول شهید آوینی چذابه خوزستان به جهت تکمیل پوشش مسیر زوار اربعین حسینی نصب و راه‌اندازی شده افزود: در حوزه سیستم‌های انتقال، پهنای باند لازم تمام اپراتورها تأمین‌شده و با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات، پایداری ارتباطات در مسیرهای تردد و اماکن حضور زوار اربعین حسینی محقق شده است.

وی، ادامه داد: فعال‌سازی و تکمیل سایت‌های همراه اول در منطقه، طراحی و اجرای لینک دوم ارتباطی STM۶۴ از سوسنگرد به مرکز انقلاب اهواز، نصب سوئیچ ۱۰۰۰ شماره‌ای در چذابه و طراحی و اجرای پروژه افزایش ظرفیت لینک‌های ارتباطی مسیر مرکز امام خرمشهر – شلمچه، شلمچه – چذابه، چذابه – بستان از برنامه‌های انجام‌شده است.

مهندس صدری، یادآور شد: افزایش پهنای باند خروجی خرمشهر، دهلاویه و سوسنگرد و تأمین گشت‌های ۲۴ ساعته در حوزه‌های ارتباطات ثابت و سیار به‌منظور رفع خرابی‌های احتمالی پیش‌بینی‌شده است. همچنین راه‌اندازی وای فای همراه اول در پایانه‌های مرزی شلمچه – چذابه و راه‌اندازی سرویس‌های ۴Gدر سایت‌های مناطق شلمچه، چذابه و بستان انجام‌گرفته است.

وی، افزود: نصب و راه‌اندازی ۴ دستگاه ثابت جایگزین سایت‌های پرتابل BTS در مسیرهای چذابه و شلمچه و راه‌اندازی ۵ ایستگاه پرتابل به‌صورت تمام تکنولوژی ۲Gو ۳Gو۴G انجام‌شده است.

مهندس سید مجید صدری، بابیان اینکه پایش پوشش و ترافیک شبکه در ایام اربعین به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود افزود: استقرار تیم‌های نگه‌داری و راه‌اندازی مسیر فیبر نوری و انتقال جهت برطرف کردن هرگونه اشکال در مسیر ارتباطی به‌صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در ادامه با تشریح اقدامات شرکت در منطقه ایلام افزود: برقراری سرویس‌های ضروری تلفن‌های ثابت برای تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها در شهر مهران تا پایانه مرزی و تأمین نیازهای زیرساختی تمام اپراتورها در این مناطق به‌صورت کامل انجام‌یافته است.

مهندس صدری، اعلام کرد: همکاری لازم با تمام ارگان‌های نظامی و امنیتی و همچنین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی به‌منظور اختصاص فضا و پاور در شهر مهران و پایانه مرزی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین انجام‌شده است.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی ۱۰ عدد تلفن همگانی تا پایان هفته جاری و برقراری سرویس تلفن ثابت برای کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های متقاضی در شهر مهران و پایانه مرزی و مسیر مهران تا پایانه مرزی ازجمله شبکه بهداشت، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و حج و اوقاف از دیگر اقدامات صورت گرفته در منطقه ایلام است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، عنوان کرد: تجهیز زائرسرای شهر مهران با ظرفیت اسکان شبانه بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران و خانواده‌های آنان در ایام اربعین حسینی، واگذاری پهنای باند تمام اپراتورها، نصب ۲۱ دستگاه کافوی نوری به‌منظور توسعه تلفن ثابت در شهرستان مهران به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین در این منطقه انجام‌شده است.

وی، همچنین افزود: با نصب دستگاه‌های کافوی نوری شهرستان مهران که تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است، امکان تغییر تکنولوژی از کابل مسی به سمت فیبر نوری با تأمین تجهیزات CORE از سافت سوئیچ در آینده نزدیک فراهم خواهد شد که با این طرح کیفیت ارتباطات تلفن ثابت و زیرساختی در شهرستان مهران بهبود قابل‌توجهی خواهد یافت.

مهندس سید مجید صدری، در تشریح اقدامات شرکت مخابرات ایران در استان کرمانشاه به‌منظور تکمیل پوشش ارتباطی خاطرنشان کرد: ارتقاء تجهیزات دیتای شهرستان‌های قصر شیرین، سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام‌آباد از ۱Gبه ۱۰G، ارتقاء مسیر انتقال مراکز خسروی، قصر شیرین و مسیر اسلام‌آباد به کرمانشاه و اجرای فیبر نوری ۴۸CORE در مسیر قصر شیرین به خسروی به طول ۱۷ کیلومتر از مهم‌ترین اقدامات شرکت مخابرات در این منطقه هست.

وی، افزود: فعال‌سازی شماره رقمی ۳۱۳۸ با کمک ستاد اربعین به‌منظور ارائه خدمات تلفنی به زائرین، توسعه ظرفیت سوئیچ مرکز خسروی به تعداد ۵۱۲ شماره و نصب تجهیزات مخابراتی در مسیر انتقال منتهی به پایانه خسروی ازجمله اقدامات صورت گرفته در این منطقه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پایان با تشریح نقش زیرساختی شرکت مخابرات در تأمین ارتباطات و پوشش مناطق مخابراتی زائرپذیر افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در تمام موارد مرتبط با بخش تلفن ثابت، حوزه ارتباطات سیار، شبکه انتقال و دیتا و تجهیز زائرسراها به‌منظور استفاده همکاران، با حداکثر هم‌افزایی و روحیه جهادی در حال تامین نیازهای ارتباطی هموطنان در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-20 15:34

افزودن دیدگاه جدید