کد مطلب: 

219744

هادیان: برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کارشناسان روابط عمومی ها با کمبود و دشواری های زیادی روبرو هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد و اقداماتی نیز در دست انجام است.
هادیان: برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی اقداماتی نیز در دست انجام است

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، امروز چهارشنبه کارگاه آموزش «خبر نویسی و رسانه های نوین» با هدف ارتقای کیفیت محتوا و یکسان سازی و استاندارد سازی تولید محتوا، خبر و تبادل تجربیات با حضور اساتید این حوزه (شیده لالمی در بخش خبر نویسی و حمید ضیایی پرور، رسانه های نوین) در محل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، سرفصل های خبر نویسی، ویراستاری خبر و رسانه‎های نوین بر اساس آخرین تکنیک های روزنامه نگاری  به صورت کاربردی مطرح شد.

سید جمال طبایی هادیان زواره، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این کارگاه با اشاره به اینکه امروز در دنیای ارتباطات زندگی می کنیم اظهار کرد: فعالیت همه اداره های کل بدون اطلاع رسانی عقیم می‌ماند. همکاران ما در این حوزه با کمبود ها و دشواری های زیادی روبرو هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد و اقداماتی نیز در دست انجام است.

وی با اشاره به برنامه ارزیابی روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: دغدغه ما ارزیابی روابط عمومی هاست که به صورت ماهانه، 6ماه یکبار و سالانه انجام می‌شود.

هادیان تاکید کرد: مدیران کل ICT استان‌ها باید به استقلال روابط عمومی ها در تهیه خبر و خبر نویسی توجه داشته باشند تا خبرنگاران در تنظیم خبرها و رعایت اصول خبر نویسی مستقل باشند.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه امیرعباس نخعی به عنوان مشاور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در حوزه خبر و اطلاع رسانی معرفی شد.

این دوره آموزشی یک روزه با هدف استفاده از ظرفیت های پیش روی روابط عمومی ها برای انتشار محتوا و ارتباط بهتر و گسترده تر با مخاطب به صورت کارگاهی برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-17 21:10

افزودن دیدگاه جدید