کد مطلب: 

219684

تسهیلات پست بانک به تولیدکنندگان و فعالان حوزه‌ی ICT

در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از تولید داخل، تفاهم‌نامه‌‌ای بین پست بانک ایران و سندیکای صنعت مخابرات ایران به امضا رسید.
تسهیلات پست بانک به تولیدکنندگان و فعالان حوزه‌ی ICT

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این تفاهم‌نامه، تسهیلات مورد نیاز برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه ICT کشور توسط پست‌ بانک ایران تأمین مالی می‌شود.

طبق تفاهم‌نامه منعقده مقرر گردید که انواع خدمات مالی و بانکی ارزی و ریالی توسط این بانک به سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های سندیکای مخابرات ایران ارائه و علاوه بر آن دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و پایانه‌‌فروش (POS) پست بانک ایران در محل‌های مورد نیاز سندیکای مذکور نصب و راه‌اندازی شود.

همچنین بر اساس تفاهم منعقده، سندیکای صنعت مخابرات ایران، پست بانک ایران به عنوان بانک عامل خود در ارائه خدمات مالی و بانکی تعیین نمود.

فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیأت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایراندر مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: تأمین اعتبار توسط پست بانک برای قراردادهای شرکت ‌های این حوزه می تواند استحکام قراردادها را افزایش داده و هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه به امضای دکتر فرحی، مدیرعامل پست بانک ایران و مهندس فرامرز رستگاه دبیر و عضو هیأت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-16 16:39

افزودن دیدگاه جدید