کد مطلب: 

219596

تشکیل جلسات ستاد اربعین حسینی در شرکت مخابرات ایران

جلسات ستاد اربعین در شرکت مخابرات ایران با حضور مهندس سیدمجید صدری، رئیس و اعضای ستاد اربعین به منظور پوشش حداکثری و تامین نیازهای فنی و مخابراتی در مناطق زائرپذیر به صورت مستمر در مجموعه مخابرات ایران برگزار می شود.
تشکیل جلسات ستاد اربعین حسینی در شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، ستاد اربعین حسینی در شرکت به منظور افزایش هماهنگی‌ها در تامین نیازهای ارتباطی زائرین، ظرفیت‌سازی اپراتورها و تأمین ارتباطات پایانه‌های مرزی و تضمین خدمات و کیفیت ارتباطات در مسیر حرکت زائرین تشکیل شده و با هدف تسهیل ارتباطات زائرین به دنبال پوشش حداکثری نیازهای ارتباطی مراسم پیاده روی اربعین حسینی است.

بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران به روال سالیان گذشته، با توجه به حضور گسترده زائرین کشورمان در کربلای معلی و مسیرهای منتهی به مرزهای مورد تردد زائرین، تامین پوشش ارتباطی تمام مناطق را انجام داده است. همچنین ارتقاء پوشش شبکه و نصب آنتن با همکاری مخابرات های مناطق کرمانشاه، خوزستان و ایلام صورت پذیرفته است.

گفتنی است، امکان استفاده همکاران از اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران در مناطق مخابراتی زائر پذیر فراهم شده و همکاران زوار اربعین حسینی می توانند در این اماکن اقامت نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-14 14:57

افزودن دیدگاه جدید