کد مطلب: 

219584

حمایت آسیاتک از استارت‌آپ آرتیبیشن در جی‌تکس 2018

شرکت انتقال داده های آسیاتک در راستای فعالیت های خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی و در جهت توسعه صنعت و خدمات ICT، از استارت آپ ها حمایت می نماید. بر همین اساس، استارت آپ آرتیبیشن مورد حمایت آسیاتک قرار گرفته است. آرتیبیشن تنها تیم هنری در جی تکس2018 دبی می باشد که توانست از مرحلۀ اول صعود کرده و جزو یکی از 18 تیم استارت‌آپی باشد که به این رقابت راه یافته است.
حمایت آسیاتک از استارت‌آپ آرتیبیشن در جی‌تکس 2018

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک،  این رویداد در 22 مهرماه به مدت 5 روز برگزار می گردد که توسط اتاق بازرگانی تهران در بخش "ستاره‌های آیندۀ جی‌تکس" برای شرکت‌های نوپا فن‌آوری اختصاص یافته است، تا تولیدات و ایده‌های خلاقانه برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی به نمایش گذاشته شده و امکان همکاری با دیگر استارت‌آپ‌ها مهیا گردد.

این گزارش حاکی است، درجشنواره جیتکس سال 96 ، 4500  استارت‌آپ  توانستند حضور یابند که یکی از استارت‌آپ های ایرانی (آرتیبیشن) توانست به مرحلۀ نهایی جایزه 180 هزاردلاری راه پیدا کند. 
در ادامه این گزارش آمده است، در سال 97 نیز استارت‌آپ‌های زیادی از سراسر دنیا دستاورد‌های خود را به جهان معرفی خواهند کرد که از بین آنها تاکنون 700 استارت‌آپ به جیتکس راه یافته‌اند که استارت آپ آرتیبیشن یکی از آنها است.

روابط عمومی شرکت آسیاتک در پایان تصریح کرد: شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، حمایت از استارت آپ ها را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا از دانش، تکنولوژی و حمایت های مالی خود در راستای ارتقای این شرکت های استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-14 10:06

افزودن دیدگاه جدید