کد مطلب: 

219320
گزارش اینستاگرامی وزیر ارتباطات از سفر به ترکمنستان:

عموم مردم ترکمنستان سردار آزمون را می‌شناسند و از مرحوم هاشمی رفسنجانی به خوبی یاد می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد: در سفر به ترکمنستان، با دبیرکل سازمان جهانی ارتباطات، دبیرکل سازمان RCC، وزیر ارتباطات روسیه، وزیر ارتباطات آذربایجان و وزیر ارتباطات ترکمنستان ملاقات کردم.
گزارش اینستاگرامی وزیر ارتباطات از سفر به ترکمنستان

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در اینستاگرامش نوشت:

در سفر به ترکمنستان، با دبیرکل سازمان جهانی ارتباطات، دبیرکل سازمان RCC، وزیر ارتباطات روسیه، وزیر ارتباطات آذربایجان و وزیر ارتباطات ترکمنستان ملاقات کردم. موضوع ایجاد یک بازار بزرگ منطقه‌ای در فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوپا، همکاریهای فضایی، همکاریهای پستی و نیز ترانزیت ارتباطات بین‌الملل از جمله مباحث طرح شده در این جلسات بود.
در فرصت کوتاه موجود، تلاش کردم با فرهنگ مردم ترکمنستان آشنایی پیدا کنم. سردار آزمون را اکثرا می شناسند و به او علاقه‌مندند. از مرحوم هاشمی رفسنجانی به خوبی یاد می‌کنند. اسب سواری ورزش مورد علاقه مردم این سرزمین است. عشق‌آباد در شهرسازی توسعه خوبی پیدا کرده و به شهرسفید شهرت یافته چرا که رنگ سفید، رنگ غالب شهر است. اکثر مردم این کشور مسلمانند، علاقه‌مند بودم به شهر مرو هم سفری داشته باشم اما زمان کم سفر و فاصله بیش از ۳۰۰ کیلومتری عشق‌آباد تا مرو چنین فرصتی را فراهم نساخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-11 08:53

افزودن دیدگاه جدید