کد مطلب: 

219260

رئیس پلیس فتای ناجا؛ استفاده ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر از فیلترشکن‌ها در ایران

رئیس پلیس فتای ناجا، با بیان اینکه حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر از VPN و فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند، گفت: اما بعد از فیلتر تلگرام، شاهد کاهش استفاده از تلگرام و ریزش کاربران آن بوده‌ایم، اما همچنان بیشترین جرائم در تلگرام و پس از آن در اینستاگرام رخ می‌دهد.
رئیس پلیس فتای ناجا؛ استفاده ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر از فیلترشکن‌ها در ایران

به گزارش سیتنا، سردار کمال هادیان‌فر در نشست خبری با بیان اینکه حدود ۱۰ تا ۱۲ ملیون نفر از VPN و فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند، گفت: اما بعد از فیلتر تلگرام، شاهد کاهش استفاده از تلگرام و ریزش کاربران آن بوده‌ایم، اما همچنان بیشترین جرائم در تلگرام و پس از آن در اینستاگرام رخ می‌دهد.

رئیس پلیس فتای ناجا با بیان این که احراز هویت در فضای مجازی مساله مهمی است، گفت: اغلب مجرمان با هویت جعلی اقدام به ارتکاب جرائم در این فضا می‌کنند این در حالی است که ۹۶ درصد از مردم کشور ما مشکلی با احراز هویت خود در فضای مجازی ندارند.

وی درباره استانهای دارای بیشترین و کمترین جرایم فضای مجازی نیز اظهار کرد: تهران بزرگ، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران بیشترین جرایم فضای مجازی را به خود اختصاص داده‌اند و در عین حال کمترین جرایم فضای مجازی نیز به ترتیب مربوط به استانهای گلستان، سیستان وبلوچستان ، لرستان، کهگیلویه و بویر احمر و منطقه ویژه کیش است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-10 14:11

افزودن دیدگاه جدید