کد مطلب: 

219256

سود هفت میلیارد تومانی فردی با ١٠٠ میلیون تومان سرمایه گذاری در سکه ثامن طی سه ماه!

رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی (ناجا) با کذب خواندن ادعای قصد بازگشت متهم سکه ثامن گفت: این متهم با برنامه ریزی قبلی بیست و سوم شهریور به دبی و از آنجا به کشور دیگر رفت و با دو شرکتی که در کانادا ثبت کرده بود، قصد رفتن به این کشور را داشت.
سود هفت میلیارد تومانی فردی با ١٠٠ میلیون تومان سرمایه گذاری در سکه ثامن طی سه ماه!

به گزارش سیتنا، سردار کمال هادیان فر روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: هفته نیروی انتظامی هفته‌ای برای گزارش بیشتر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده است و با توجه به بحث روز، موضوع سایت سکه ثامن را مطرح می‌کنم.

به نوشته ایرنا، وی ادامه داد: این شرکت به مدت ۲ سال با مجوز اتحادیه طلا و جواهر شهرستان بناب فعالیت می‌کرد؛ ابتدا فعالیت این شرکت در زمینه طلای خرد بود و خواست به صورت مجازی تبادل سکه انجام دهد درحالی که سکه و طلایی تبادل نمی‌شد.

رئیس پلیس فتا گفت: هزار نفر عضو سایت و کانال سکه ثامن شدند که ۶ هزار نفر دارای تراکنش مالی بودند و متهم با ایجاد ظرفیت تراکنش سیگنال ها، افراد سرمایه گذار را موفق و الگو محسوب می‌کرد.

وی افزود: فردی بود که ١٠٠ میلیون تومان سرمایه گذاری کرد و کمتر از سه ماه هفت میلیارد تومان سود دریافت کرد.

سردار هادیان فر با کذب خواندن ادعای اعداد نجومی، بیان آن را توسط افراد ضد انقلاب خواند و گفت: ١٧٠٠ میلیارد تومان نهایت تراکنش سکه ثامن بود.

به گفته وی، کل افرادی که تاکنون به عنوان شاکی به مراجع قضایی و پلیس مراجعه کرده اند، ١٧٠٠ نفر با مبلغ ١٠ میلیون تا ١٠ میلیارد تومان است که عمده موضوعات در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز اتفاق افتاد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-10 13:35

افزودن دیدگاه جدید