کد مطلب: 

219250

صدری: به منظور تحقق مشتری مداری تعرفه‌ها و شرایط اتصال فیبرنوری اصلاح خواهد شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال حداقل ۳۵۰ هزار مشترک فیبر نوری داشته باشیم گفت: با تسهیل شرایط دریافت فیبر نوری توسط مشتریان ، تقسیط هزینه مودم و اصلاح تعرفه ها استقبال مشتریان از فیبر نوری بیشتر خواهد شد .
صدری: به منظور تحقق مشتری مداری تعرفه‌ها و شرایط اتصال فیبر نوری اصلاح خواهد شد

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، افزود: در مورد تامین مودم برای فیبر نوری با استفاده از توان داخلی و استفاده از تجهیزات مخابراتی تولید داخل و با استفاده از همکاری با شرکت های مخابراتی داخلی ، ۵۰۰ هزار مودم تهیه و دراختیار مشتریان قرار داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه یکی از دلایل عدم استقبال عمومی از فیبر نوری تا کنون قیمت بالای آن بوده است افزود: در مورد استفاده تمام مشتریان و بخصوص مشتریان خانگی از تجهیزات فیبر نوری و اینترنت پرسرعت ، تسهیل شرایط انجام شده و بدین ترتیب اکثریت مشتریان می توانند از اتصال مبتنی بر فیبر نوری برخوردار شوند.

وی، در همین رابطه افزود: به منظور تشویق مشتریان برای دریافت امکانات فیبر نوری، تعرفه های مربوط به FTTH تا پایان مهرماه سال جاری کاهش یافته است و در تلاش هستیم تا زیرساخت مبتنی بر اتصال فیبر نوری را در بین مشترکان بسط و گسترش دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-10 12:01

افزودن دیدگاه جدید