کد مطلب: 

219106

نعمتی: شرکت پست در 6 ماهه نخست سال جاری 460 میلیارد تومان درآمد داشته است

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از درآمد 460 میلیارد تومانی شرکت ملی پست ایران در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
نعمتی: شرکت پست در 6 ماهه نخست سال جاری 460 میلیارد تومان درآمد داشته است

به گزارش سیتنا، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مراسم روز جهانی پست با اشاره به اینکه صنعت پست یکی از صنایع قدیمی در حوزه ارتباطات است، گفت:  شرکت ملی پست نیز توانسته است در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش خود را در کشور ایفا کند.

وی افزود: با ایجاد فناوری های جدید نقش پست نیز افزایش یافته است به طوری که در کشورهای صنعتی و پیشرفته سرانه ترافیک پستی در این کشورها 400 و برخی کشورها نیز سرانه ترافیک پستی به 1050 می رسد.

نعمتی به عملکرد 6 ماهه گذشته شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: شرکت ملی پست ایران در 6 ماهه نخست سال جاری توانسته است 460 میلیارد تومانی درآمد کسب کند و 30 درصد در پست سفارشی و 24 درصد در امانات و بسته و یک درصد نیز سرویس پیشتاز با توجه به اعمال تحریم ها رشد داشته است.

وی به پروژه استاندارد سازی آدرس ها«جی نف» به عنوان یک پروژه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در این پروژه آدرس 60 درصد از نقاط شهری استاندارد شده است و بیش از یک میلیون رکورد شهری به هنگام سازی و 670 هزار رکورد روستایی و 6 میلیون ساختمان و 400 هزار ساختمان اداری تحت پوشش این طرح قرار گرفته و نقشه های پارسل بندی و انطباق نشانی بیش از 18 میلیون رکورد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، در ادامه به تکمیل و تجهیز پروژه های ساختمانی به عنوان اقدامات انجام شده در این شرکت اشاره کرد و گفت: تجهیز موزعان پستی به 2 هزار گوشی هوشمند، نوسازی ناوگان حمل و نقل پستی، خرید 20 دستگاه ناوگان سنگین، انتشار تمبر مشترک با کشورهای هندوستان و ارمنستان، نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی، توسعه حمل و نقل کالا در تجارت الکترونیک ،توسعه سیستم جی پی اس، ایجاد 3 سرویس در حوزه پست فرهنگی، ایجاد دفتر مدیریت کیفیت در امور مشتریان و توسعه پرداخت غرامت پستی به صورت برخط، را از برنامه های اجرا شده در این حوزه عنوان کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به ارتقای رتبه پست ایران در اتحادیه جهانی پستی به رتبه 48  اشاره کرد و گفت: جهت گیری پست ایران هم جهت با پست کشورهای پیشرفته به سمت امانت، بسته و   Documents در شبکه پستی کشور حرکت کنیم و افزایش 25 درصدی امانت در 6 ماهه نخست امسال نیز شاهدی بر این حرکت است.

وی ساماند هی قبول و توسعه دفاتر و باجه های پستی را از اولویت های عنوان کرد و افزود: ایجاد خدمات ارزش افزوده، باز مهندسی سرویس های پستی، افزایش کیفیت و سرعت سر مرسولات بر اساس فناوری های جدید، اثربخشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط، تجاری سازی داده های ارزشمند، طراحی سرویس های کاربردی متناسب و توانمند سازی نیروی انسانی از دیگر اولویت های شرکت ملی پست است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-08 11:27

افزودن دیدگاه جدید