کد مطلب: 

219095

آذری جهرمی: رسیدگی به معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی کارکنان شرکت پست در اولویت باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی پیامی فرارسیدن روز جهانی پست را به کارکنان شرکت ملی پست تبریک گفت.
رسیدگی به معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی کارکنان شرکت پست در اولویت باشد

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه هفدهم مهرماه روزجهانی پست، پیام تبریکی منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

اقتصاد دیجیتال به سرعت در حال رشد است و جایگزین‌های الکترونیکی پست سنتی با نیازهای مشتریان، مشاغل و کسب و کارها منطبق شده‌اند تا خدماتی سریعتر، آسان‌تر و مقرون به صرفه ارائه دهند.

در این بازار در حال تحول و رقابتی، اپراتورهای پستی با چالش های بزرگی برای طراحی و ارائه خدمات پستی جایگزین و مقرون به صرفه روبرو هستند.

پیشرفت سریع فناوری، مرز بین تحویل و تحول ارتباطات فیزیکی و الکترونیکی را کم‌رنگ‌تر کرده، این جایگزینی الکترونیک به توسعه بازارهای پستی در سراسر جهان منجر شده است و صنعت پست نیز با استفاده از راههای ارتباطی مختلف، خود را با شرایط فعلی و عصر دیجیتال منطبق کرده است.

اهداف و راهبردهای دولت الکترونیکی فرصت هایی را برای اپراتورهای پستی فراهم آورده است تا با ارائه خدمات نو و فناورانه نقش خود را برجسته‌تر از گذشته ایفا کنند.

شرکت ملی پست با ارائه خدمات متنوع پستی و با بهره مندی از دارایی‌های فیزیکی و الکترونیکی خود و نیز ایجاد برنامه‌های کاربردی در دسترس، ایمن و در عین حال کم‌هزینه قادر است به همه سطوح دولت یاری رساند و راه‌حل هایی را برای کمک به بهبود امنیت، افزایش کارایی و تسهیل ارتباطات و معاملات دولتی فراهم سازد تا مشتریان از طریق این چارچوب به آسانی خدمات مورد نظر خود را در هر زمان و مکان دریافت کنند و با ظرفیت بالای فنی و پرسنلی خود به عنوان نقطه اتکا دولت برای کاهش مشکلات اقتصادی و ارتباطی نقش مؤثری ایفا کند.

در حال حاضر نیز اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی و همچنین گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک پست و توسعه دفاتر ICT روستایی برای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست.

با گرامیداشت هفدهم مهر ماه (نهم اکتبر) روز جهانی پست، از تلاش تمامی همکارانم در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌کنم. سرمایه اصلی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیروهای پرتلاش آن هستند که رسیدگی به معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی آنها باید در اولویت قرار گیرد. امیدوارم این شرکت با بکارگیری ظرفیت های بالقوه این مجموعه بتواند به عنوان دروازه فیزیکی و دیجیتال برای ارائه خدمات دولت الکترونیکی عمل کند و از رهگذر تحول دیجیتال برای سازمانهای دولتی و مشتریان خدمات مقرون به صرفه را به ارمغان آورد و البته هویت ارتباط چهره به چهره با مردم را نیز حفظ کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-08 09:23

افزودن دیدگاه جدید