کد مطلب: 

219049
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در پاسخ به سیتنا:

بیشترین موانع شرکت پست در حوزه‌ی تجارت الکترونیک بین الملل با مجموعه‌ی گمرک است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اظلاعات، گفت: بیشترین مساله ما با مجموعه گمرک است و به دنبال آن هستیم موانع این مسیر را رفع کنیم.
بیشترین موانع شرکت پست در حوزه‌ی بین المللی تجارت الکترونیک با مجموعه گمرک است

حسین نعمتی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ملی پست در نشستی خبری به مناسبت روز جهانی پست و پاسخ به خبرنگار سیتنا پیرامون فعالیت های شرکت ملی پست در حوزه تجارت الکترونیک در بازار بین الملل و موانعی که در این راه وجود دارد، گفت: در بحث تجارت الکترونیک در حوزه داخلی فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده‌ایم.

وی، ادامه داد:  سامانه ای را با همکاری بخش خصوصی به این منظور راه اندازی کرده‌ایم و همچنین در حوزه بین الملل نیز کارهایی را شروع کرده‌ایم که با استفاده از توان بخش خصوصی بتوانیم فعالیتمان را تقویت کرده و گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با چند شرکت وارد مذاکره شده ایم و به ما درخواست داده اند تا بتوانیم روزانه هزار بسته را ارسال کنیم.

معاون وزیر ارتباطات، اظهار کرد: یکی از شرکت های ما در این حوزه بحث هایی را مطرح کرده‌اند تا بتوانیم برای تمام نقاط دنیا صادرات و همچنین واردات نیز داشته باشیم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، افزود: در این حوزه بیشترین مساله ما با مجموعه گمرک است و به دنبال آن هستیم موانع این مسیر رفع شوند.

نعمتی، خاطرنشان کرد: دوستان ما کمک کردند تا دوره آموزشی بین المللی CDS با تعامل بین شرکت پست و گمرک، انجام شود تا موانع بین این دو مجموعه تسهیل یابد و امیدواریم با توجه به شرایط موجود این موارد سریع تر رفع شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-07 13:30

افزودن دیدگاه جدید