کد مطلب: 

218997

سامانه‌ی پایش رضایتمندی "رویال" ابزاری موثر در تحول کسب‌وکار

مدیرعامل شرکت فراز فنون، گفت: سامانه پایش رضایتمندی "رویال" ابزاری موثر و کارآمد در تحول و پیشرفت کسب و کار است.
سامانه‌ی پایش رضایتمندی "رویال" ابزاری موثر در تحول کسب‌وکار

به گزارش سیتنا، مهندس شاه ابراهیمی، مدیرعامل فراز فنون در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری مخابرات ایران با بیان اینکه با هدف معرفی دستاوردهای جدید خود در تلکام امسال حضور یافته ایم، با اشاره به تنوع سرویسها و محصولات شرکت گفت: امسال نیز همچون گذشته به عنوان یکی از همکاران و اعضای گروه مخابرات ایران در تلکام ۲۰۱۸ حاضر شده ایم تا بتوانیم سرویسهای متنوع و کاربردی خود در حوزه های مختلف را به بازدیدکنندگان گرامی معرفی نمائیم.

وی در ادامه افزود: شرکت فراز فنون امسال با تمرکز بر معرفی سامانه رویال به عنوان تخصصی ترین سامانه پایش رضایتمندی مشتریان و کارمندان، به عنوان پروژه ای بزرگ و کشوری ، در این نمایشگاه حاضر شده است.

شاه ابراهیمی با اشاره به جایگاه ارزشمند و مزایای چشمگیر این سامانه گفت: بدون شک یکی از اصلی ترین ارکان در موفقیت یک سازمان یا کسب و کار، جلب رضایت کارمندان و مشتریان است. این مهم دست یافتنی نیست مگر به وسیله پایش مستمر سطح رضایت آنها تا بر اساس آن به برطرف کردن نقاط ضعف موجود پرداخته شود. کسب رضایت کارمندان و مشتریان برای شرکت ها و سازمان ها حیاتی است، چرا که پایین آمدن شاخص رضایت موجب از دست دادن مشتریان وفادار، آسیب به برند و کاهش درآمد می گردد.

مدیرعامل فراز فنون در خصوص شرایط ساخت و تولید سامانه رویال گفت: شرکت فراز فنون از سال ۱۳۹۵ در زمینه سیستم های پایش رضایتمندی، تحقیقات خود را در بین محصولات و فناوری های روز اروپا آغاز نمود و با هدف بومی سازی این محصولات به راه خود ادامه داد. نتیجه تلاش و تحقیق مستمر در این زمینه منجر به آغاز پروسه طراحی، ساخت و تولید دستگاه پایش رضایتمندی مشتریان با برند تجاری «رویال» در سال ۱۳۹۶ گردید. از ابتدای سال ۹۷ با گذراندن و اتمام مراحل مختلف تست و کنترل کیفیت، واگذاری این سامانه در قالب فروش سازمانی آغاز شد که در این مسیر نیز با استقبال گسترده ای از سوی سازمان های دولتی و غیر دولتی اعم از سازمان های مردم نهاد، بانک ها و موسسات مالی، اپراتورهای ارتباطی، مراکز خدمات عمومی، پایانه های مسافرتی، سازمان های بیمه، بیمارستان ها و مراکز درمانی، فروشگاه های زنجیره ای و ده ها سازمان و مجموعه دیگر مواجه شده است.

وی افزود: در نمایشگاه تلکام امسال نیز حوزه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت فراز فنون در پروژه رضایت سنجی و نظرسنجی از بازدیدکنندگان و همکاران گروه مخابرات ایران از سامانه پایش رضایتمندی رویال استفاده نموده است.

مهندس شاه ابراهیمی در خصوص نحوه دریافت اطلاعات بیشتر از سامانه رویال گفت: مطالب و جزئیات کامل در خصوص فلسفه و سیستم کارکرد، تنوع و ویژگی مدلهای مختلف و سایر امکانات سامانه از طریق وب سایت www.royalfeedback.ir در اختیار مدیران و مسولان سازمانها و صاحبان کسب و کار میباشد.

مدیرعامل شرکت فراز فنون در بخش پایانی گفتگوی خود با اشاره به دیگر محصولات تجاری شرکت گفت: در این نمایشگاه علاوه بر سامانه رویال به معرفی محصولات و سرویسهای دیگری نیز پرداخته ایم که از عمده ترین آنها میتوان به همخونه (سامانه های تلفنی و دیجیتالی، تل نو (سامانه کارت اعتباری تلفن ثابت)، آواپرداخت ( سامانه اعلام و وصول بدهی مشترکین)، کاراچاپ ( سامانه چاپ اطلاعات متغیر) ، تام ( سامانه تبلیغات انتخابات مردمی) اشاره نمود.

گفتنی است؛ شرکت فراز فنون از سال ۱۳۸۹ تا کنون دارای سابقه همکاری مستمر با شرکت مخابرات ایران در مناطق مختلفی همچون فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، قم، سمنان، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، آذربایجان غربی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، اردبیل، یزد، گلستان، زنجان، هرمزگان، خوزستان و همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، در زمینه ارائه خدمات و سرویسهای ارزش افزوده مخابراتی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-06 19:00

افزودن دیدگاه جدید