کد مطلب: 

218867

امام جمعه کاشان خطاب به آذری جهرمی: از زمانی که مجلس به جنابعالی رای اعتماد داد، امیدوار شدم

امام جمعه کاشان با اشاره به رای اعتماد مجلس به آذری جهرمی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که مجلس به جنابعالی رای اعتماد داد، امیدوار شدم.
امام جمعه کاشان خطاب به آذری جهرمی: از زمانی که مجلس به جنابعالی رای اعتماد داد، امیدوار شدم

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات در بدو ورود به شهرستان کاشان به دیدار آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان رفت.

آذری جهرمی در این دیدار با بیان اینکه مردم کاشان شایسته خدمات خوب هستند که بر عهده ماست، به احداث پارک گردشگری فضاپایه در نیاسر اشاره و گفت: علم نجوم علم خضوع است و هرچه در آن بیشتر مکاشفه شود به حقیر بودن نقش انسان و قدرت لایزال خداوند متعال پی برده می شود.

وی افزود: به برکت خدمات نظام جمهوری اسلامی، شهر کاشان توسعه و رشد قابل توجهی پیدا کرده است که این مهم در حوزه گردشگری مشهودتر است و احداث پارک گردشگری فضاپایه ضمن کمک به توسعه بیشتر این حوزه گامی در راستای معرفت بیشتر قدرت خداوند است.

وزیر جوان کابینه دوازدهم با اشاره به اقدامات توسعه ای انجام شده در شهرستان کاشان، اظهار‌کرد: برای آنچه که باقیمانده مسوول تعیین کرده ام و در نهایت همه پروژها تا پایان شهریور ۹۸ تعیین تکلیف می شود.

آذری جهرمی همچنین از همراهی و حمایت آیت الله نمازی از اقدامات دولت در شرایط حساس کنونی تشکر کرد.

آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز با اشاره به رای اعتماد مجلس به آذری جهرمی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که مجلس به جنابعالی رای اعتماد داد، امیدوار شدم و همانطور که حضرت آقا خطاب به جوانان فرمودند؛ زمان متعلق به شما جوانان است.

وی در مورد شرایط حساس و پیچیده کنونی کشور افزود: با گذشت نزدیک به چهل سال از زمان وقوع انقلاب، دولتمردان باید زمان شناس باشند و انشااله دولت و ‌رییس جمهوری در این شرایط خاص نشان خواهند داد که اسلام می تواند بشر را اداره کند و وعده خداوند حتمی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2018-10-04 18:54

افزودن دیدگاه جدید