کد مطلب: 

218785

رونمایی از دستاوردهای تازه در نمایشگاه تلکام نشانه رشد و توسعه این حوزه است

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه امسال ۲۳۰ شرکت در نمایشگاه ایران تلکام حضور دارند، گفت: این شرکت ها دستاوردها و تولیدات جدید را معرفی می کنند که نشان دهنده رشد در این حوزه است.
رونمایی از دستاوردهای تازه در نمایشگاه تلکام نشانه رشد و توسعه این حوزه است

به گزارش سیتنا، حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با اشاره به وجود مشکلات زیاد در کشور اظهار کرد: نمایشگاه تلکام امسال با وجود همه مشکلات در کشور به دلیل توانمندی های خوبی در داخل برگزار شده است که فرصت مناسبی برای بخش های ارتباطی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تلکام فرصت برای نشان دادن توانمندی هاست تصریح کرد:  این نمایشگاه نشاندهنده این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده ایم و امروز شاهد رشدو توسعه در این زمینه هستیم.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه امسال ۲۳۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است خاطرنشان کرد: معرفی محصولات جدید در  این حوزه نشانه توسعه و توجه به تولیدات داخلی است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالان حوزه ICT است گفت: این نمایشگاه راه روشنی برای صنعت ICT است و ادامه دهنده قابلیت نمایشگاه الکامپ است.این چهار روز فرصت خوبی برای مردم تا با دستاوردهای تازه حوزه IT و فناوری اطلاعات آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-03 18:42

افزودن دیدگاه جدید