کد مطلب: 

218773

تفاهم نامه ارایه خدمات ارتباطی مابین مخابرات ایران و جمعیت هلال احمر

تفاهم نامه ارایه خدمات ارتباطی مابین شرکت مخابرات ایران و جمعیت هلال احمر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تلکام ۲۰۱۸ منعقد شد.
تفاهم نامه ارایه خدمات ارتباطی مابین مخابرات ایران و جمعیت هلال احمر

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در تلکام ۲۰۱۸ ، این تفاهم نامه به منزله چارچوب کلی همکاری متقابل در راستای تامین نیازهای ارتباطی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مابین شرکت مخابرات ایران به نمایندگی سیدمجید صدری(مدیرعامل شرکت مخابرت ایران) و جمعیت هلال احمر به نمایندگی محمود محمدی نسب ( دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران ) امضا و مبادله شد؛ بر این اساس ایجاد شبکه و راه اندازی سرویس خدمات ارتباطی شبکه نورونتا در تعداد ۴۴۰ نقطه مورد تفاهم قرار گرفت.

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: براساس این تفاهم نامه در حدود ۴۴۰نقطه سرویس لایه دو در اختیار جمعیت هلال احمر قرار می دهیم و این تنها سرویسی است که در این حوزه SLA دارد.

مهندس صدری اظهار امیدواری کرد که این موضوع مقدمه ای برای همکاریهای بیشتر با هلال احمر باشد تا بتوانیم در تمام نقاط سرویس با کیفیت و مناسب ارایه دهیم.

همچنین محمود محمدی نسب، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران نیز ، به خبرنگار ما گفت: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف و ماموریت هایی که دارد، آسیب شناسی هایی در زمینه ارتقای فناوری های مورد استفاده انجام داد و به این نتیجه رسیدیم که در زمینه شبکه ارتباطی با اختلالاتی مواجه هستیم.

وی افزود: بر این اساس با مذاکره صورت گرفته با مخابرات ایران ، مقرر شد بر مبنای تفاهم نامه ای ، ابزار و امکانات جدید از سوی مخابرات برای رفع این اختلالات در اختیار ما قرار گیرد تا در نقاطی که مورد نظر ماست، شبکه ارتباطی مان تقویت شود.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه از زمان مبادله به مدت ده سال معتبر خواهد بود که با توافق طرفین برای دوره های بعدی قابل تمدید است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-03 17:37

افزودن دیدگاه جدید