کد مطلب: 

218730
مدیرعامل اپراتور تله کیش در گفت‌وگو با سیتنا:

برای شناسایی متقاضیان حقیقی و حقوقی فعال در زمینه‌ی هوشمندسازی فراخوان داده ایم/ برای میزبانی از هواداران بازی‌های جام جهانی 2022 قطر نیازمند زیرساخت‌های قوی ICT در کیش هستیم/ کیش تا سه سال آتی هوشمندترین شهر ایران می‌شود

مدیرعامل تله کیش، گفت: به دلیل بازی های جام جهانی 2022 قطر، قطری ها می‌خواهند بخشی از هتل ها و ورزشگاه هایشان را در کیش بسازند و به همین منظور ما باید ICT قوی در این منطقه داشته باشیم تا بتوانیم از هواداران و بازدیدکننده های خارجی میزبانی کنیم.
برای شناسایی متقاضیان حقیقی و حقوقی فعال در زمینه‌ی هوشمندسازی فراخوان داده ایم/ برای میزبانی از هواداران بازی‌های جام جهانی 2022 قطر نیازمند زیرساخت‌های قوی ICT در کیش هستیم/ کیش تا سه سال آتی هوشمندترین شهر ایران می‌شود

مهندس "محسن بهداری" مدیرعامل تله کیش (اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش) در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون اقدامات انجام شده جهت ارتقای فضای اپراتوری و ظرفیت سازی های انجام شده برای هوشمندسازی منطقه آزاد کیش، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد مدل تجاری خود را تغییر داده و درآمدزایی داشته باشد و برای تحقق آن عمده اقداماتی که انجام می دهد فروش زمین و خدمات ICT است؛ چراکه خدمات ICT منبع محدودی مانند زمین نیست و با ارائه‌ی خدمات، منبع درآمد کسب می‌شود و این نوع درآمد، درآمدی ادامه دار است.

وی ادامه داد: به همین منظور هدف سازمان منطقه آزاد کیش این است که بخش ICT منطقه کیش را تقویت کند. در این راستا به شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش ماموریت داده شد تا در حوزه‌ی اپراتور موبایلی و بخش IT در جزیره‌ی کیش فعال تر شود و چشم اندازی در نظر گرفته شده است که این منطقه طی سه سال آینده به عنوان هوشمندترین شهر ایران شناخته شود.

بهداری در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا، افزود: به دلیل بازی های جام جهانی 2022 قطر، قطری ها می‌خواهند بخشی از هتل ها و ورزشگاه هایشان را در کیش بسازند و به همین منظور ما باید ICT قوی در این منطقه داشته باشیم تا بتوانیم از هواداران و بازدیدکننده های خارجی میزبانی کنیم.

مدیرعامل اپراتور تله کیش، خاطرنشان کرد: برای افراد حقیقی و حقوقی که در بحث هوشمندسازی می توانند به ما کمک کنند فراخوان داده‌ایم تا بتوانیم با توان داخلی خودمان پروژه های هوشمندسازی کیش را پیش بریم و اولویت ما همکاری با شرکت های داخلی است تا خارجی.

وی، اظهار کرد: برای ظرفیت سازی و برنامه های توسعه ای در این منطقه ما نیازمند افرادی هستیم که در فراخوان اشاره کرده ایم. در بحث هوشمندسازی این منطقه کاملا بکر است و فعالیت آنچنانی انجام نشده و از افرادی که توانمندی مالی و فنی دارند در بحث های مختلف اعم از سرمایه گذاری و حمایت خواسته ایم تا به ما کمک کنند.

بهداری در پایان افرود: اپراتور تله کیش از 5 تیرماه 97 ارتقاء یافته و خدمات نسل 4.5 را به مشترکین ارائه می دهد.

سیتنا اضافه می کند در متن فراخوان آمده است: شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش (تله کیش) وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش در راستای هوشمند سازی جزیره کیش و استفاده حداکثری از توان سرمایه‌گذاران پیمانکاران و استارت‌آپ‌های داخلی و خارجی در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی متقاضیانی که از توانمندی مالی و فنی لازم در خصوص طرح‌های مربوط به ایجاد کسب و کارهای بر پایه فناوری اطلاعات، راهکارهای هوشمندسازی و فین تک برخوردار باشند اقدام نماید.
متقاضیان می‌توانند طرح پیشنهادی و سوابق شرکت خود را همراه اطلاعات مورد نیاز در سامانه proposal.telekish.ir ثبت نمایند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-02 13:39

افزودن دیدگاه جدید