کد مطلب: 

218723

نمایشگاه تلکام فردا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح نمایشگاه تلکام 2018 توسط وزیر ارتباطات در روز چهارشنبه خبر داد.
نمایشگاه تلکام فردا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود

به گزارش سیتنا، سیدجمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعلام اینکه فردا (چهارشنبه) نمایشگاه تلکام 2018 با سخنرانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح می شود، گفت: در این مراسم آذری جهرمی از غرفه های برپا شده در نمایشگاه تلکام نوزدهم دیدن خواهند کرد تا ضمن بازدید از دستاوردهای ارایه شده، فرصتی برای تبادل نظر با متخصصان و فناوران داخلی و انتقال موانع و مشکلات احتمالی فراهم شود.

هادیان، با بیان اینکه در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، وزیر ارتباطات از محصولات شرکت های تولیدی داخلی رونمایی می کند، اظهار کرد: خوشبختانه در سال حمایت از کالای ایرانی با وجود مشکلات متعدد این روزها، متخصصان و محققان ایرانی توانسته اند محصولات جدید در صنعت مخابرات را طراحی، تولید و آماده عرضه کنند تا نمایشگاه نوزدهم از این بابت وجه تمایزی با دیگر نمایشگاه های تلکام، داشته باشد.

وی، با تاکید بر جایگاه این نمایشگاه در شناسایی ظرفیت های بومی و معرفی آنها به صنعت مخابرات، خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردهای صنعت مخابرات در حوزه های جدید چون اینترنت اشیا، رمزارزها و توسعه پوشش ارتباطات روستایی از دیگر ظرفیت های نمایشگاه تلکام نوزدهم به شمار می رود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، همچنین از برگزاری نشست خبری وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام امسال خبر داد و اظهار کرد: این نشست خبری در غرفه سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود و اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند در آن حضور به داشته باشند.

وی، با اشاره به برگزاری چهار پنل تخصصی در ایام برگزاری نمایشگاه، افزود: در روز نخست نمایشگاه تلکام 2018، پنل تخصصی با موضوع «اینترنت اشیا؛ فرصت ها و چالش ها» نیز در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی از ساعت 15 روز چهارشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-02 11:08

افزودن دیدگاه جدید