کد مطلب: 

218708

گاف عجیب خواهر کریس رونالدو در اینستاگرام

انتشار ویدیویی در یک نشریه پرتغالی خواهر کریس رونالدو را به اشتباه انداخته است.
گاف عجیب خواهر کریس رونالدو در اینستاگرام

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، جنجال‌های مربوط به جدایی پرحرف و حدیث کریستیانو رونالدو از رئال مادرید ظاهراً پایانی ندارند.

این بار نقش اول داستان خواهر مهاجم یوونتوس، کاتیا آویرو است که با بازنشر خبری در نشریه رکورد پرتغال خواسته یادآوری کند که هواداران رئال مادرید هنوز کریستیانو رونالدو را از یاد نبرده‌اند.

این فیلم چند ثانیه‌ای که در سایت نشریه پرتغالی رکورد قرار گرفته، گروهی از هواداران رئال مادرید را در استادیوم سانتیاگو برنابئو نشان می‌دهد که در حال تشویق تیم‌شان در دربی مادرید هستند، دیداری که به تصور رکورد و کاتیا آویرو، مربوط به دربی شنبه شب بوده غافل از اینکه این فیلم مربوط به یکی از دربی‌های مادرید در سال ۲۰۱۳ بوده است.

در این کلیپ صدای هواداران رئال مادرید شنیده می‌شود که نام کریستیانو رونالدو را فریاد می‌زنند و همین موضوع سبب شده که رکورد و کاتیا آویرو به نوعی ادعا کنند ستاره پرتغالی هنوز نزد رئالی‌ها از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

دو موردی که نشان می‌دهد نشریه رکورد و خواهر کریستیانو رونالدو گاف داده‌اند، حضور گروهی از هواداران با لباس گرم است در حالی که دربی شنبه شب در هوایی نسبتاً گرم برگزار شد. مورد دیگر شادی پس از گل هواداران رئال مادرید است در حالی که دربی این هفته با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 4
2018-10-01 17:51

افزودن دیدگاه جدید