کد مطلب: 

218697

تبدیل دانشکده پست و مخابرات به نهاد آموزش‌های مهارتی در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال

در پی مصوبه بهمن ماه سال گذشته‌ی شورای عالی اداری مبنی بر ممنوعیت پذیرش دانشجو از سوی مؤسسات پژوهشی و مراکز مجری آموزش‌های علمی-کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تبدیل دانشکده پست و مخابرات به نهاد آموزش های مهارتی در حوزه اقتصاد دیجیتال خبر داد.
تبدیل دانشکده پست و مخابرات به پژوهشگاهی در حوزه اقتصاد دیجیتال

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در بازدید روز گذشته‌ی خود از دانشکده‌ی پست و مخابرات، با تاکید بر حفظ ساختار جدید «دانشکده»، افزود: دانشکده پست و مخابرات باید به نهاد آموزش های مهارتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات تبدیل شود و مدل های تامین این تحول و ساختار را تامین کند.

گفتنی است؛ دکتر منصور غلامی، وزیر علوم نیز چندی پیش با بیان اینکه انحلال مراکز علمی – کاربردی دولتی، دستور رئیس جمهور و لازم‌الاجراست، افزود: افت کیفیت آموزشی و کاهش دانشجویان این دانشگاه‌‎ها قابل‌ملاحظه بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفته بود: یک راه برای این جدایی این مراکز از بخش دستگاه های دولتی، منحل شدن واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، اما نظر ما بر این است که این دانشگاه‌ها می‌توانند به صورت مراکز عمومی با مدیریت بخش خصوصی ادامه کار دهند و دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از آن‌ها حمایت می‌کند، لذا هر واحدی که جدا می‌شود می‌تواند با حفظ ساختار به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه و درخواست تشکیل یک مرکز مستقل را بدهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-01 14:37

افزودن دیدگاه جدید