کد مطلب: 

218623

مدیر تولید بازی کافه بازار: برای موفقیت در بازار بین‌الملل، نخست باید راه درست بازار بومی را طی کرد

مدیر تولید بازی کافه بازار، گفت: صنعت داخلی ما این پتانسیل را دارد که از فرهنگ خودمان استفاده کند و در کنار آن مسیر درست را ادامه دهد تا مسیر خوبی را در بازار بین المللی طی کنیم.
مدیر تولید بازی کافه بازار: برای موفقیت در بازار بین‌الملل، نخست باید راه درست بازار بومی را طی کرد

"شروین رحیمی‌ راد" مدیر تولید بازی کافه بازار در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون تاثیر تحریم‌ها بر عملکرد کافه بازار و برنامه این شرکت برای تعاملات بین المللی، گفت: رفتن بازی های ایرانی به خارج از کشور به دلیل تحریم ها کمی سخت تر شده است.

وی ادامه داد: ما دوست داریم در بازار بین الملل حضور داشته باشیم، اما در حال حاضر مزیت ما در بازار داخلی است.

وی، افزود: تیم ما صنعت بازی در دنیا را از دید دیگری بررسی کرده است، کشورهایی چون ژاپن و کشورهای اروپایی همچون لهستان که صنعت بومی قوی دارند را مورد بررسی قرار دادیم و نکته جالبی که به آن دست یافتیم آن بود که شرکت هایی که در دنیا حرفی برای گفتن داشتند، به صنعت داخلی قوی در آن منطقه متکی بودند و کار خود را دنبال می کردند.

رحیمی راد، خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در ابتدا اتفاق جالب داخلی را رقم زدند و پس از آن مسیر جهانی شدن را پیش گرفتند و راه درست بازار بومی را طی کرده اند؛ چرا که در آن صورت است که ما نیز بازار قوی خواهیم داشت و از بازار داخل ایران به خارج دست آوردی برای ارائه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مورد مهم بعدی این است که شاخصه‌های فرهنگی و داخلی ایرانی را به خوبی تعریف کنیم که تا به الان تلاش هایی شده ولی خیلی جای کار داریم. صنعت داخلی ما پتانسیل این را دارد که از فرهنگ خودمان استفاده کند و در کنار آن مسیر درست را ادامه دهد تا مسیر خوبی را در بازار بین المللی طی کنیم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-29 17:08

افزودن دیدگاه جدید