کد مطلب: 

218613

مدل پاکستانی به دلیل آزار و اذیت‌های آنلاین خودکشی کرد

یک دختر پاکستانی 26 ساله که در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کرد نتوانست فشار آزار و اذیت‌های آنلاین را تاب آورد و به زندگی خود پایان داد.
مدل پاکستانی به دلیل آزار و اذیت‌های آنلاین خودکشی کرد

به گزارش سیتنا، مادر این مدل پاکستانی که از او با نام آنام تانولی یاد شده و جسد به دار آویخته شده‌اش در اتاقش پیدا شد، گفت: «تحت فشار روانی شدیدی بود و در همان روز با روانپزشک قرار ملاقات داشت.» این موضوع نشان می‌دهد که این دختر جوان از مشکلات روحی رنج می‌برد که احتمال می‌رود این مشکلات او را به سوی خودکشی سوق داده باشند.

رسانه‌های پاکستانی گزارش کردند که نحوه اعلام خبر درگذشت از سوی مادر آنام تانولی و عبارات به کار رفته در این پیام از جمله "با مشکلات عقلی باید با جدیت بیشتری رفتار کرد" نشان می‌دهد دلایل دیگری در پشت پرده خودکشی این دختر وجود دارد.

مادر این دختر در ویدئویی که منتشر کرد به کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره آزار و اذیت افراد در این شبکه‎ها هشدار داد. این موضوع نشان می‌دهد که آنام ناتولی تحت فشار روانی شدیدی از سوی دنبال‌کنندگانش بود.

در ویدئویی که پس از مرگ آنام تانولی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و شبکه تلویزیونی GeoTv پاکستان نیز آن را بازنشر کرد، از تانولی با نام"ستاره درخشان صنعت مدلینگ کشور" یاد می‌شود و او از آنها که در فضای مجازی او را تحت فشار قرار داده‌اند، می‌خواهد که دست از کارهایشان بردارند و آزار آنها را "زشت و روش ترسوها" خواند.

او این توصیفات را درباره کسانی که هر روز او را با انواع عبارات آزاردهنده تحت فشار قرار می‌دادند، گفته بود؛ فشارهایی که این مدل جوان نتوانست در مقابل آنها بایستد و به زندگی خود پایان داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-29 11:18

افزودن دیدگاه جدید