کد مطلب: 

218541

توقف فعالیت شرکت‌های اینترنتی غیرمجاز در استان‌های تهران، مازندران و البرز

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از توقف فعالیت ۴۵ شرکت اینترنتی غیرمجاز در استانهای تهران، مازندران و البرز در شش ماهه اول سال ۹۷ خبر داد.
توقف فعالیت شرکت‌های اینترنتی غیرمجاز در استان‌های تهران، مازندران و البرز

به گزارش سیتنا، وحید مختاری، افزود: برخی از این شرکتها، بدون دریافت پروانه از رگولاتوری سرویس اینترنت به کاربران ارائه می‌کردند و برخی از آنها شرکتهائی بودند که پیش از این در قالب اپراتور ISDP پروانه فعالیت آنها باطل شده بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اپراتور مجاز برای دریافت خدمات گفت: تمامی متقاضیان حقیقی یا حقوقی (شامل ارگانها، شرکتها و سازمانها) برای دریافت هرگونه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و انعقاد قرارداد باید به شرکتهای دارنده پروانه از رگولاتوری مراجعه کنند.

مختاری تاکید کرد: لیست دارندگان پروانه فعالیت در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات بر روی پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در منوی دارندگان پروانه و بخش دارندگان پروانه ارتباطات ثابت در دسترس است و چنانچه کاربران برای دریافت خدمات با این دارندگان پروانه قرارداد تنظیم کرده و موافقتنامه سطح خدمات (SLA) مبادله کنند، درصورت بروز هرگونه تخلف از سوی ارائه‌کنندگان خدمات می‌توانند موارد را از طریق سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ پیگیری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-27 11:45

افزودن دیدگاه جدید