کد مطلب: 

218477

آذری جهرمی: با توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی، نطنز قطب گردشگری می‌شود

وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با بیان اینکه توسعه زیرساخت می تواند ظرفیت های فضای مجازی برای تبدیل شدن منطقه به قطب گردشگری را به به فعلیت برساند، گفت: شهرستان نطنز از نظر ارتباطی در استان و کشور وضعیت خوبی دارد و‌ تلاش می شود مطالبات باقی مانده تا پایان سال اجرایی شود.
آذری جهرمی در نطنز: با توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی، نطنز قطب گردشگری می‌شود

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دومین روز از سفر به استان اصفهان به شهرستان نطنز رفت و در شورای اداری این شهرستان با اظهار رضایت از وضعیت ارتباطات منطقه، گفت: توسعه در حوزه ارتباطات این شهرستان قابل توجه و برای من راضی کننده است اما هنوز کمبودهایی در این حوزه وجود دارد که تلاش می شود تا پایان سال تکمیل و برطرف شود.

وی، افزود: با جدیت مباحث باقی مانده را پیگیری می کنیم تا کمک خوبی به بخش گردشگری این منطقه داشته باشیم چراکه با توسعه زیرساخت ها، ظرفیت های خوبی پدید می آید.

آذری جهرمی، با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت بی نظیری را فراهم می کند تا این منطقه به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری شناخته شود، اظهار کرد: با چنین رویکردی اقتصاد این شهرستان متحو و شکوفا خواهد شد.

وزیر ارتباطات، که در دانشگاه پیام نور نطنز سخن می گفت، در پایان دفتر ایده پروری، کسب و‌کار نوپا و اشتغالزایی را در این دانشگاه افتتاح کرد.

وی، همچنین به روستای طامه این شهرستان سفر کرد و‌ پروژه اینترنت پرسرعت این روستا را به صورت نمادین افتتاح کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-25 13:58

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
با درود فراوان آقای جهرمی عزیز شهر خرم آباد با داشتن انواع جاذبه های تاریخی و طبیعی که متعلق به دوران ساسانیان و ایلامیان و همچنین داشتن قدمت 54000ساله طبق یافته های موجود از غار کلدر که نشون میده اولین انسان های هوشمند اینجا زندگی می کردن و کم کم به اروپا مهاجرت کردن شایسته کلمه قطب گردشگری هست! قلعه فلک الافلاک_ پل شکسته شاپوری_منار آجری_گرداب سنگی_بام خرم آباد تنها دریاچه طبیعی درون شهری ایران دریاچه کیو از تمام اصفهان پتانسیل گردشگری بسیار بالاتری داره, چرا این امکانات برای استان های محرومی مثل لرستان نیست؟ تبعیض قائل نشید! سال آینده که قلعه فلک الافلاک ثبت جهانی بشه خودتون متوجه ارزش خرم آباد میشید در ثانی خرم آباد الان جمعیتش بالای 600هزار نفر هست که در آینده ای نزدیک به کلانشهر تبدیل میشه اما متاسفانه شما تمام امکانات تو استان های خشک و بیابونی دارید هدر میدید!!!!
ارسال شده توسط آرمین در 03 مهر 97 - 19:27

افزودن دیدگاه جدید