کد مطلب: 

218470

توییت کنایه آمیز مهدی مهدوی کیا به مصاحبه تاریخی کی روش

مهدی مهدوی کیا بعد از انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان کنایه سنگینی را خطاب به کارلوس کی روش عنوان داشته است.
توییت کنایه آمیز مهدی مهدوی کیا به مصاحبه تاریخی کی روش

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، قبل از آغاز جام جهانی و در درگیری های لفظی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، مرد پرتغالی مصاحبه ای را انجام داد که در آن خطاب به برانکو گفته بود می تواند 40 روزه بازیکنانی در حد لوکا مودریچ برای حضور در جام جهانی 2018 آماده سازد اما برای بوجود آوردن یک بازیکن در حد رونالدو به چندین سال زمان نیاز دارد.

شب گذشته لوکا مودریچ هافبک کروات و شاگرد سابق برانکو ایوانکوویچ بالاتر از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و اکنون مصاحبه کی روش برای او گران تمام شده است و به همین سبب مهدی مهدوی کیا اسطوره خوش اخلاق تاریخ فوتبال کشورمان با گذاشتن توییتی جالب کنایه ای سنگین را نثار سرمربی تیم ملی کرده است.

مهدوی کیا که در حال حاضر در تیم زیر 21 ساله های هامبورگ مربیگری را ادامه می دهد عنوان داشته: که بازیکنی ریزنقش و کوچک اندام مانند مودریچ توانست بهترین بازیکن جهان لقب گیرد در حالی که برای ساختن بازیکنی به مانند او و داشتن چنین قابلیت هایی نه تنها 40 روز بلکه سال های سال تلاش لازم است و این دقیقا کنایه ای است به همان مصاحبه تاریخی کی روش.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-25 11:10

افزودن دیدگاه جدید