کد مطلب: 

218464

اعطای نشان عالی ملی ارزش آفرینی به شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: در تابستان امسال، با یاری و عنایت پروردگار و تلاش مجموعه‌ای همیشه همراه و وفادار، در سومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی نشان عالی ملی ارزش آفرینی را از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کردیم.
اعطای نشان عالی ملی ارزش آفرینی به شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

"کسب افتخار و بالندگی‌های پی‌درپی جز با تلاش بی‌وقفه و پایمردی و صبر بر مشکلات به دست نمی‌آید و امروز مفتخریم که برگ زرین دیگری به سرافرازی‌های شرکت مخابرات ایران اضافه شد.
در تابستان امسال، با یاری و عنایت پروردگار و تلاش مجموعه‌ای همیشه همراه و وفادار، در سومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی نشان عالی ملی ارزش آفرینی را از سوی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کردیم.
علاوه بر این شرکت مخابرات ایران به‌عنوان برترین واحد ارزش‌آفرین صنعتی و اقتصادی انتخاب و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجلس شورای اسلامی موفق به دریافت لوح تقدیردر این دوره شد که این مهم در عین آنکه برای بزرگ‌ترین و پرسابقه ترین بنگاه اقتصادی در حوزه ارتباطات کشور مایه خشنودی و مباهات است، مسئولیت، دقت و استقامت ما را دوچندان می‌کند.
عمیقاً بر این باورم که پشتکار و همت والای تک‌تک شما عزیزان در این مجموعه بزرگ همواره ما را در صدر فعالان پویا و خوش‌نام حفظ می‌کند و امیدوارم که این سرافرازی‌ها بیش‌ازپیش استمرار داشته باشد. ان‌شاءالله"

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-25 09:11

افزودن دیدگاه جدید