کد مطلب: 

218456
آذری جهرمی در همایش گفتمان جوانان در توسعه پایدار شهری:

شجاعت نزد جوان‌ترهاست/ مدیریت‌های طولانی باعث دست اندازی های زیاد می شود

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات، گفت: شجاعت نزد جوان‌ترهاست و باید توجه داشت که مدیریت‌های طولانی باعث خاطرات زیاد و خاطرات زیاد باعث کدورت‌های زیاد و‌ کدورت های زیاد باعث دست اندازی های زیاد می شود.
شجاعت نزد جوان‌ترهاست/ مدیریت‌های طولانی باعث دست اندازی های زیاد می شود

به گزارش سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین همایش گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با بیان اینکه عمدتا با بزرگ شدن مناطق شهری و کلان تر شدن شهرها، هوا آلوده تر، زباله بیشتر و آسیب های اجتماعی اطراف شهرها حادتر می شود، گفت: البته  توسعه پایدار الگوهایی برای فرایندهای اجتماعی و اقتصادی ارایه می دهد.

وی با اشاره به اینکه توازن بحث مهمی در توسعه پایدار است، افزود: امروز هیچ ابزاری به اندازه فناوری اطلاعات نمی تواند به توسعه پایدار شهری کمک کند.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه فناوری اطلاعات هدف نیست بلکه ابزاری است برای پایداری منابع تجدیدپذیر، اظهار کرد: انقلاب صنعتی چهارم در دنیا در حال رخ دادن است و اقتصاد دیجیتال در دنیا در حال شکل گیری است که هدف همه آنها افزایش بهره وری است و مهمترین عنصر در این میان خلاقیت است و لازمه خلاقیت جوانی است.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید تصریح کرد: از آنجاکه خلاقیت بیشتر نزد جوانان است بنابراین برای توجه به توسعه پایدار شهری باید خلاقیت جوانان را در عرصه مدیریت شهری وارد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لازمه خلاقیت، جوانی است؛ هر چند اعتقادی به دو قطبی پیر و‌ جوان اعتقادی ندارم.

وی با بیان اینکه جوانان قدیمی زحمت کشیدند و انقلاب کردند و‌ در جنگ حاضر شدند و نظام را دستاورد خود می دانند، گفت: شاید آنها احساس کنند که با رفتن شان انقلاب نیز می رود در حالی که نباید از یاد ببریم که بعد از ترور رییس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر و شهید بهشتی و  ۷۲ تن از یاران آنها توسط منافقان کوردل، انقلاب همچنان ماند و‌ به راه خود ادامه داد.

وی افزود: شجاعت نزد جوان ترهاست و باید توجه داشت که مدیریت های طولانی باعث خاطرات زیاد و خاطرات زیاد باعث کدورت های زیاد و‌ کدورت های زیاد باعث دست اندازی های زیاد می شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه اعتماد به جوانان باعث شد که از هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون بیاییم، گفت: هرجا که کار را به جوانان سپردند، نتیجه ای جز موفقیت حاصل نشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-24 22:44

افزودن دیدگاه جدید