کد مطلب: 

218447

کسب عنوان برترین واحد صنعتی و اقتصادی توسط شرکت مخابرات ایران در سومین کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی

در سومین کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی، شرکت مخابرات ایران به عنوان واحد نمونه و ارزش آفرین صنعتی و اقتصادی معرفی و تجلیل شد.
کسب عنوان برترین واحد صنعتی و اقتصادی به شرکت مخابرات ایران در سومین کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در لوح اعطا شده به صورت مشترک از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، به مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران آمده است: «امروزه کارآفرینی یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و تعالی یک کشور است و نقش آن در توسعه همه جانبه و پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه زمینه ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.

اینک که با استعانت از آفریدگار بی همتا و تکیه بر همت والا با قدم های استوار در این راه پرفراز و نشیب گام نهاده و با اعتماد به نفس، پشتکار در ایجاد اشتغال و توسعه آن نقش داشته اید و در ارزیابی صورت گرفته در سومین کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی به عنوان واحد نمونه صنعتی و اقتصادی برگزیده شده اید این لوح سپاس به شما اعطا می گردد.

امید است با استعانت از ایزد یکتا همواره سربلند و در راستای خدمت به میهن عزیزمان ایران اسلامی موفق و سربلند باشید.»

گفتنی است؛ این کنگره در راستای سیاست های برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و حمایت از کالای ایرانی، دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگزار می شود.

لازم به ذکر است که شرکت مخابرات ایران، به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور در حوزه ارتباطات کشور و با توجه به گستردگی حوزه فعالیت خود نقش موثری در ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی و شکوفایی اقتصادکشور دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-24 16:44

افزودن دیدگاه جدید