کد مطلب: 

218436

آذری جهرمی در شورای اداری اصفهان: شش پروژه ارتباطی با ۴۰۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در اصفهان افتتاح شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شش پروژه ارتباطی استان اصفهان را با سرمایه گذاری ۴۰۵ میلیارد تومان افتتاح کرد.
آذری جهرمی در شورای اداری اصفهان: شش پروژه ارتباطی با ۴۰۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در اصفهان افتتاح شد

به گزارش سیتنا، مهندس محمدجواد آذری جهرمی در نخستین روز سفر به استان اصفهان و در شورای اداری این استان، شش پروژه توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با سرمایه گذاری ای ۴۰۵ میلیارد تومان افتتاح‌ کرد.

وی، افزود: در یک سال گذشته برای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان اصفهان سرمایه گذاری خوبی انجام شده است که امروز در قالب شش پروژه افتتاح شد.

آذری جهرمی، در تشریح پروژه های افتتاح شده، نخستین پروژه را توسعه خدمات پهن باند دانست و اظهار کرد: همچنین در یک سال گذشته ۷۹۰ سایت نسل سوم و ‌۵۹۵ سایت نسل چهارم در استان اصفهان احداث شده است.

وزیر جوان‌ کابینه دولت تدبیر و امید، با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۱۷۷ روستا در این استان به تلفن ثابت دسترس ی پیدا کرده‌اند، ادامه داد: ۶۲ روستا نیز در حوزه بانکداری الکترونیک از طریق پست بانک به دستگاه های خودپرداز مجهز شده‌اند.

عضو کابینه دولت دوازدهم‌، با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۷۹ کیلومتر فیبر نوری برای افزایش پایداری ارتباطات بین شهری استان اصفهان اجرا شده است، تصریح کرد: پروژه فیبر خانگی در شهر اصفهان امروز با شش زیر پروژه به بهره برداری رسید تا مردم اصفهان بتوانند برای دسترسی به اینترنت بجای ADSL از فنا‌وری فیبرخانگی نیز استفاده کنند.

اضافه می شود آذری جهرمی به احترام شهدای عملیات تروریستی دو روز گذشته در اهواز مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی استان اصفهان را لغو و تنها با ذکر صلواتی بهره برداری از این پروژه ها را آغاز کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره بازگرداندن پول های کلاهبرداری شده از مردم بابت خدمات ارزش افزوده گفت: از دیروز بازگشت ۲۲ میلیارد پول کلاهبرداری شده از مردم در حوزه خدمات ارزش افزوده آغاز شده است.

آذری جهرمی، با تاکید بر وجود عزم راسخ برای برخورد با سو استفاده از ناآگاهی مردم در بخش ارزش افزوده، گفت: در میان کاربران‌ دو نارضایتی عمده وجود دارد که یکی از آنها کلاهبرداری در حوزه خدمات ارزش افزوده است که رقم ۲۲ میلیارد تومان را شامل می شود.

وی، افزود: پرونده های دیگری نیز در دست بررسی است که به محض تکمیل آنها مردم را در جریان جزییات آن قرار می دهیم.

آذری جهرمی، همچنین با اشاره به افزایش تعرفه های مکالمه از سوی اپراتورهای تلفن همراه، اظهار کرد: ظاهرا این افزایش تعرفه‌ها در چارچوب قانون بوده است و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی و رسیدگی به موضوع است.

وزیر ارتباطات، از ارائه گزارش افزایش تعرفه‌ها خبر داد و گفت: سازمان تنظیم مقررات افزایش تعرفه های پهن باند را بررسی می کند.

بنا به این گزارش، وزیر ارتباطات برای سفری دو ‌روزه صبح امروز (دوشنبه) وارد استان اصفهان شد.

وی، در این سفر ضمن افتتاح پروژه های جدید مخابراتی و ارتباطاتی، به بررسی مشکلات و‌ موانع این حوزه در استان اصفهان می پردازد و از برخی شهرستان های استان اصفهان نیز بازدید می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-24 12:39

افزودن دیدگاه جدید