کد مطلب: 

218431

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پی حادثه تروریستی اهواز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی ضمن تسلیت به تمام هم‌وطنان به‌ویژه خانواده‌های داغدار این حمله ناجوانمردانه و تروریستی، اعلام کرد: مجموعه بزرگ مخابرات ایران در سراسر کشور هم‌صدا با تمام مردم ایران با خانواده‌های داغدار این عزیزان و مردم شریف استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنند.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پی حادثه تروریستی اهواز

 به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در متن پیام سید مجید صدری آمده است: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، بار دیگر شاهد تحرکات ایادی داخلی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بودیم که با حمله تروریستی و تیراندازی به سمت شهروندان بی‌دفاع و سربازان، سعی در ایجاد رعب و وحشت و تفرقه در بین ملت سرافراز ایران داشتند.

این تحرکات در ادامه فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای است که باهدف تسلیم جمهوری اسلامی ایران در برابر زیادی خواهی های قدرت‌های استکباری صورت می‌گیرد.

دشمنان می‌دانند که این نظام و انقلاب ریشه در عاشورا و نهضت حسینی دارد، ازاین‌رو جلوه ارزش‌های عاشورایی این ملت را تاب نیاورده و باهدف خوش‌خدمتی برای اربابان خود و ایجاد اختلاف و ناامنی، دست به این عمل تروریستی زدند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان پیام خود برای تمام شهدای گران‌قدر این حادثه، غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای تمام مجروحین، شفای عاجل از درگاه احدیت مسئلت کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-24 10:42

افزودن دیدگاه جدید