کد مطلب: 

218337
بررسی پرونده یک کلاهبرداری پیامکی ⁧ارزش افزوده ⁩به پایان رسید؛

پیگیری آذری جهرمی برای بازگشت وجوه کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی شرکت‌های ارزش افزوده به حساب مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی شرکت‌های ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد: این هزینه‌ها به مردم بازگردانده می‌شود.
پیگیری آذری جهرمی برای بازگشت وجوه کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی شرکت‌های ارزش افزوده به حساب مردم

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی توئیت کرد:

"بررسی پرونده یک کلاهبرداری پیامکی ⁧ ارزش افزوده ⁩به پایان رسید. برخی از شرکتهای ارزش افزوده در ۵ ماه اخیر حدود ۲۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده اند. خواسته‌ام تا وجوه اخاذی شده را ظرف ۱۰ روز به مشترکین باز گردانند و پرونده برای سیر قضایی به دادستانی ارسال گردد".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-21 14:54

دیدگاه‌ها

تصویر محمد کریم اخویزادگان
چندین سال است که شرکت مخابرات ایران رسما از مشترکین تلفن ثابت و سیار تحت نام خدمات ارزش افزوده کلاه برداری میکند و تاکنون هیچ مسئولیتی را نپذیرفته و دیناری هم به کسی پس نداده است. همه میدانیم برای ایجاد مطب روان پزشک باید سوابق مدارک و اسنادی باشد که شاید سازمان مسئول مجوز ایجاد مطب را بدهند و تعرفه یک روان پزشک واقعی حداکثر در ده سال گذشته بطور میانگین 10 هزار تومان بوده با شرط بیست دقیقه معاینه و مشاوره ولی شرکت مخابرات ایران برای دادن امکانات ارتباطی برای بفرض مشاوره روان پزشکی حتی نیاز به گرفتن مدرک دیپلم هم ندارد وکافی است توسط یکی از اشنایان باند ی مافیا یی شخصی را معرفی شود و قرارداد بسته و هردقیقه مکالمه را شش هزار تومان به حساب مشتر ک تلفن منظور کرده اند بد نیست ازمایش کنید که مشاور خان 15 دقیقه مشتری را پشت خط گذاشته دو دقیه حرف زده گفتی کافی است یک ساعت بعد تماس بگیرید و با خواند اراجیف در گوش مشتر ساعتی را سپری کرده و مشتری بد بحت در فیش تلفن سیصد و شصت هزار تومان بدهکار شده است . و از این نمونه ها بسیار دیده شده . از این روان پرشگان ومشاوران عجیب و غریب انقد ریاد شده که پدر مشترکین را دراورده اند کافی است بازرسانی ساعتی را در یکی از امور مشترکین ها بنشینند و در دل مراجعین مال لاخته را لمس کنند.
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 31 شهريور 97 - 00:16

افزودن دیدگاه جدید