کد مطلب: 

218217

کنترل هوای خانه از راه دور توسط اپلیکیشن جدید ال‌جی

چه در ایران و چه در کشورهای پیشرفته مدت زمان کار کردن به زمان شخصی در حال غلبه کردن است. در حقیقت می‌توان گفت به‌نوعی مرز بین زندگی شخصی و کار در حال کم رنگ‌تر شدن است. به همین خاطر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به سمتی رفته اند تا وقتی فردی زمان استراحت خود را می گذراند بیشترین راحتی را تجربه کند و بدون دردسر و فقط با فشار دادن چند گزینه از راه دور همه چی را تحت کنترل خود بگیرد.
کنترل هوای خانه از راه دور توسط اپلیکیشن جدید ال‌جی

سیتنا - در این میان محصولات و لوازم پیشرفته‌ای مانند لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی می‌توانند با تضمین امنیت و قابلیت کنترل از راه دور، تجربه جدیدی در اختیار همه افراد  قرار داده و زندگی آنها را راحت تر کنند. ولی چگونه؟

با استفاده از اپلیکیشن Smart ThinQ در گوشی‌های ال‌جی و اتصال وای-فای می‌توان به‌جای استفاده از ریموت، کنترل دستگاه تهویه مطبوع هوا و دیگر لوازم هوشمند ال‌جی را به دست گرفت. در حقیقت با این اپلیکیشن می توانید لوازم خانگی ال جی را با برنامه کاربردی چندمنظوره Smart ThinQ ال‌جی برای تلفن همراه، هر جا و هر زمانی که دلتان خواست، کنترل کنید. با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان برنامه‌های پیش‌شست‌وشو را تغییر دهید، حواستان به غذاهای موجود در یخچال باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید.

جالب اینجاست که در کولر های گازی جدید ال جی مثل مدل ARTCOOL هم از فناوری جدید  Smart ThinQ بهره برده شده است، و با استفاده از اتصال به اینترنت، امکان دسترسی به کولر گازی و اعمال تغییرات مختلف اعم از روشن و خاموش کردن دستگاه، تغییر حالت عملکرد دستگاه و … از راه دور بر روی دستگاه را برای کاربر ممکن می سازد.

با این فناوری همه اعضای خانواده می‌توانند میزان دما و سرعت فن کولر را بر اساس علایق شخصی خود تنظیم کنند و بعد از ذخیره کردن این حالت، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سریع تنظیمات خود را اعمال کنند. همچنین از طریق فناوری وای‌فای و اپلیکیشن مخصوص ال‌جی می‌توانید کولرگازی خود در هر زمان و در جایی کنترل کنید و کارهایی مانند خاموش و روشن کردن، تعیین دما، کنترل دریچه کولر، نظارت بر مصرف انرژی و البته عیب‌یابی هوشمند را به راحتی انجام دهید.

در زمانی که شما هر مشکلی با دستگاه کولر گازی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما می‌تواند با انتشار اطلاعات صوتی با مرکز تماس ال‌جی، از طریق تلفن با مرکز خدمات (smart Diagnosis) و یا از طریق وای-فای با برنامه هوشمند (Smart ThinQ) ارتباط برقرار کند تا تشخیص ایراد انجام گرفته و راهکارهای فوری و آسان جهت رفع ایراد ارائه شود.

نوآوری Smart ThinQ ال‌جی برای شما و خانواده شما کار می‌کند…. مهم نیست کجا هستید!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-17 09:16

افزودن دیدگاه جدید