کد مطلب: 

218206
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه حذف آبونمان تلفن ثابت برخلاف روند تلاش مخابرات برای توسعه خدمت‌رسانی در سراسر کشور است، اظهار داشت: با توجه به کمترین افزایش تعرفه تلفن ثابت نسبت به سایر شرکت‌های خدماتی در ۱۴ سال اخیر و افزایش هزینه‌ها در بخش های خدماتی و ارزی و تورم موجود، جبران هزینه های نگهداری خطوط تلفن ثابت به‌منظور تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها ضروری است.
مصوبه‌ی حذف آبونمان تلفن ثابت، غیرکارشناسانه و به زیان شرکت مخابرات و در نتیجه تمام ذی‌نفعان است

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، افزود: هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت در حال حاضر، چند برابر آبونمان دریافت شده از مشتریان بوده است و در صورت حذف کامل آبونمان، هیچ منبعی برای جبران هزینه‌های نگهداری خطوط تلفن ثابت که یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ارتباطی کشور است، وجود ندارد.

وی همچنین اظهار داشت: اجرای این مصوبه به ضرر و زیان شرکت مخابرات ایران و در نتیجه تمام ذی نفعان از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران و مردم است؛ چرا که شرکت مخابرات ایران در حوزه تلفن ثابت بیشتر به دنبال تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه سرویس‌های ارزش‌افزوده است و سوددهی چندانی در این بخش وجود ندارد و با حذف آبونمان، برنامه‌های توسعه‌ شرکت با مشکل مواجه خواهد شد.

صدری با اظهار اینکه بخش تلفن ثابت و سرویس‌های وابسته به آن نقش کلیدی در راه اندازی و استمرار ارتباط فراگیر در سطح کشور از جمله در بانک‌ها، شرکت‌های بزرگ و در حوزه زیرساختی ارتباطات سیار دارد، افزود: حرکت در مسیر توسعه تلفن ثابت نیاز به یک عزم ملی دارد تا با استفاده از آن شرایط توسعه کشور را به‌خصوص در حوزه ICT فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران توسعه است، افزود: در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، حوزه تلفن ثابت به‌عنوان پایه و زیربنای اصلی تمام ارتباطات اعم از ارتباطات سیار، دیجیتالی و غیره نقش‌آفرین است و نگاه به توسعه بخش تلفن ثابت نیز باید در همین راستا باشد.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه