کد مطلب: 

218195

تولید آنتن دیش‌های وایرلس با نام تجاری شایالینک توسط یک شرکت داخلی

طی 5 سال تحقیقات مستمر، شرکت فاواجم موفق به تولید آنتن دیش های وایرلس در بازه های فرکانسی متعدد در حوزه ارتباطات نقطه به نقطه بیرونی شده است.
تولید آنتن دیش‌های وایرلس با نام تجاری شایالینک توسط یک شرکت داخلی

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، شرکت فاواجم با هدف اشاعه فرهنگ انفورماتیکی کشور در زمینه ارائه مشاوره، خدمات طراحی، پیاده سازی، نظارت و پشتیبانی مراکز داده و زیرساخت های شبکه های کامپیوتری ساخت یافته، فعالیت خود را آغاز کرده است.

در راستای تحقق این اهداف شرکت فاواجم توانسته است با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و متخصص خود در راستای تولید محصول داخلی با هدف استفاده از نیروی کار و صرفه جوئی ارزی اقدام به تولید آنتن دیش وایرلس با نام تجاری شایالینک در سایزهای مختلف نماید.

در بخشی از توضیح "احمد قنبری قادیکلاهی" عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فاواجم برای این محصول بومی آمده است:

"پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، شرکت فاواجم فعال در حوزه شبکه، امنیت و فناوری اطلاعات، با افتخار اعلام می نماید طی 5 سال تحقیقات مستمر موفق به تولید آنتن دیش های وایرلس در بازه های فرکانسی متعدد در حوزه ارتباطات نقطه به نقطه بیرونی شده است.

نیروهای جوان، متعهد و متخصص این شرکت با تولید محصولات فوق توانسته اند ضمن رقابت با محصولات خارجی نسبت به خروج ارز برای محصولات بی کیفیت خارجی و گاها خارج از استاندارد، صرفه جوئی قابل توجهی را داشته باشند.

این محصولات را شرکت فاواجم با نام ایرانی شایالینک (شایا بمعنای شایسته) در نظر گرفته است. امید آن داریم با تحقق واقعی حمایت از نیروی کار ایرانی، حمایت از تولید محصول ایرانی، شایسته خدمتگزاری به سرزمینمان، ایران اسلامی باشیم".

مزایای آنتن دیش وایرلس شایالینک به شرح ذیل است:

•  بهترین عملکرد در کل بازه فرکانسی،
•  مقاوم در برابر پرتو uv خورشیدی،
•  3ساختار مکانیکی مستحکم،
•  ارتباط وایرلس پرظرفیت،
•  مشخصات الکتریکال منطبق با استاندارد ANSI/IEEE Std145-2013

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-16 17:50

افزودن دیدگاه جدید