کد مطلب: 

218149

تولید کولرگازی ال جی جهت تصفیه هوای منزل

ما در جنگی دائمی با ذرات آلاینده ایم ؛ ذراتی که می توانند با مواد زیان‌آورشان اثرات مخربی بر سلامت ما بگذارند.
تولید کولرگازی ال جی جهت تصفیه هوای منزل

به گزارش سیتنا، آمارهای پزشکی نشان می دهد میزان تنفس هر فرد بالغ، حدود 20 هزار بار و نوزادان 50 تا 60 هزار بار در روز است و ما روزانه  16 کیلوگرم هوا تنفس می‌کنیم درحالی که به طور متوسط یک کیلوگرم غذا می‌خوریم و 1.5 لیترآب می‌نوشیم. بنابراین آلودگی هوا 11 برابر آلودگی آب و    16 برابر آلودگی غذا برای انسان خطرناک‌تر است در حالی که به بهداشت آب و غذا بیش‌ از بهداشت هوا توجه می‌شود.

اگر این سؤال برای شما پیش آمده است که چطور می‌توان، خطرات آلاینده‌ها بر سلامتی را از بین برد، باید بگوییم که بهترین راه، در وهله اول، کنترل یا حذف منابعی است که این آلاینده‌ها را تولید می‌کنند؛ سپس، تصفیه هوای آلوده محیط داخل است. ما خوشبختانه در زمانی زندگی می کنیم که  فناوری به کمک مان آمده است ؛ آن هم با تولید  محصولاتی که علاوه بر انجام عملکرد اصلی خودشان هوای داخل را فیلتر کرده و آن را از مواد مضر پاک می کنند.

هرچند در این مواقع بهترین گزینه تصفیه هوا است؛ ولی به تازگی فیلترهای قدرتمندی روی کولرهای گازی نیز عرضه شده که تا حد زیادی سلامت فضای خانه را تضمین می کنند. به عنوان مثال  فناوری پلاس‌مستر Plasmaster) ) ال‌جی و سیستم‌های پیشرفته فیلتر کردن هوا توسط چندین مؤسسه نامی در سطح جهان مورد تأیید قرار گرفته است. این سیستم‌ها از چندین جهت بهترین شیوه مراقبت از سلامت کاربر را ارائه می‌دهند. افزوده شدن فیلتر پیشرفته محافظت چندگانه که با فناوری 3M قدرت می‌گیرد به دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی امکان می‌دهد تا هوای محیط داخل را سالم‌تر کنند.

فیلتر محافظت چندگانه مجهز به فناوری 3M بار الکترواستاتیک قدرتمندی را با پوشش ضدحساسیت و باکتری منحصربه‌فردی همراه می‌کند که قادر است هر گونه قارچ، باکتری، گرد‌‌ و خاک، اجزای ناقل ویروس و مواد حساسیت‌زا را از خانه بزداید. فیلتر پیشرفته ۹۹٫۹ درصد همه ویروس‌ها را طی ۱۵ دقیقه و ۹۹٫۹ درصد از باکتری‌ها را طی ۱۰ دقیقه از بین می‌برد.

پلاس‌مستر یونایزر پلاس (Plasmaster Ionizer Plus) بیش از سه میلیون یون پلاس‌مستر تولید و باکتری‌های خطرناک را استریلیزه می‌کند (مثلاً ۹۹٫۹ درصد از باکتری باسیل روده بزرگ به نام اشریشیا کولی بعد از ۳۰ دقیقه از بین می‌رود.). پلاس‌مستر یونایزر پلاس به از بین بردن بوی بد در خانه کمک می‌کند و آنها را به اندازه ۲٫۱ واحد در ۶۰ دقیقه کاهش می‌دهد.

قابلیت پاک‌کنندگی خودکار بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و از تشکیل ریزگردها و باکتری در مبدل گرما خودداری می‌کند. این قابلیت با خشک کردن بخش مبدل هوا و استریلیزه کردن فضای داخلی دستگاه تهویه مطبوع با یون‌های پلاس‌مستر هوایی خالص‌تر ایجاد می‌کند. فیلتر محافظت دوگانه اجزای گرد‌ و خاک را که اندازه آنها بیش از ۱۰ میکرومتر است جمع می‌کند و عملکرد مؤثر ضدباکتری را با آن همراه می‌کند.

همه این موارد در کنار یکدیگر باعث می شوند تا جدیدترین کولرهای گازی ال جی علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا به سلامت شما نیز توجه کرده و به خصوص از کودکان و سالمندان که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند به خوبی محافظت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-15 12:31

افزودن دیدگاه جدید