کد مطلب: 

218097

گوشی های جدید آیفون چه تفاوتی با نمونه های قبلی دارند؟

شرکت اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرده است و ضمن معرفی گوشی آیفون جدید با صفحه‌ای بزرگتر، نسل جدید ساعت‌های مچی خود را عرضه کرده که قادرند از زمین خوردن 'پیش‌گیری' کنند.
گوشی های جدید آیفون چه تفاوتی با نمونه های قبلی دارند؟

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، در مراسم معرفی این محصولات جدید که به رسم اپل در روزهای نخست ماه سپتامبر برگزار می‌شود از سه گوشی تلفن جدید رونمایی شد؛ آیفون‌های سری X (سری ۱۰) که در سه اندازه مختلف عرضه شده است؛ آیفونXS MAX با صفحه نمایش‌گر ۶.۵ اینچ؛ آیفون XR با صفحه نمایشگر ۶.۱ اینچ اما کیفیتی پایین‌تر و آیفون XSکه نسخه جدید همان آیفون ۱۰ است که پارسال به بازار آمده بود.

این شرکت همچنین سری جدیدی از ساعت‌های مچی خود را رونمایی کرده که این امکان را دارد که تشخیص دهد اگر صاحبش به زمین افتاد و پس از یک دقیقه تکان نخورد، به اورژانس اطلاع دهد.

با جود نگرانی از احتمال کاهش استقبال از آیفون‌های جدید به علت قیمت پایه آنها که به حدود ۱۰۰۰ دلار رسیده، اپل می‌گوید درآمدش همچون چند سال گذشته رشد صعودی داشته است.

اپل نخستین گروه اقتصادی در جهان بود که ارزش آن به بیش از یک تریلیون دلار رسید.

هر چند در چند ماه اخیر شرکت چینی هوآوی که آن هم در زمینه گوشی‌های همراه فعالیت می‌کند توانسته از اپل سبقت بگیرد اما کارشناسان می‌گویند علت این رویداد آن است که اپل سراغ تولید گوشی‌های متوسط و ارزان قیمت نمی‌رود و ترجیح می‌دهد محصولات به "بهترین" بودن در بازار شهرت یابد.

با وجود این، گوشی جدید آیفون XS MAX قیمتی میان ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت و به گران ترین گوشی تاریخ اپل تبدیل خواهد شد و بدین ترتیب معلوم نیست استقبال همگانی از آن چه قدر بالا خواهد گرفت.

گوشی جدید اپل باز هم صفحه نمایشگر بزرگتری دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-13 18:16

افزودن دیدگاه جدید