کد مطلب: 

218067

پست بانک می تواند نقش بیشتری در برنامه های اقتصادی دولت داشته باشد

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات با بیان اینکه پست بانک می تواند نقش بیشتری در برنامه های اقتصادی دولت داشته باشد، گفت: سیاست های پست بانک بهتر است به گونه ای تنظیم شود که تسهیلات پرداختی در راستای اشتغالزایی و رونق تولید داخلی جهت دهی شود.
پست بانک می تواند نقش بیشتری در برنامه های اقتصادی دولت داشته باشد

به گزارش سیتنا، نشست مشترک مدیرعامل پست بانک ایران و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این نشست سیدحسین دهدشتی، معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات با تقدیر از تلاش های پست بانک در ارائه خدمات بانکی به روستاییان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از فعالان حوزه فناوری گفت: عملکرد پست بانک در مناطق محروم از نقاط قوت وزارت ارتباطات است.

وی بر لزوم حمایت مستمر مجلس شورای اسلامی از گسترش خدمات پست بانک تاکید کرد و افزود: این بانک با حمایت مسوولان می تواند نقش بیشتری در برنامه های اقتصادی دولت داشته باشد.
دهدشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگترین معضل فعلی، مشکل اشتغالزایی است، سیاست های پست بانک بهتر است به گونه ای تنظیم شود که تسهیلات پرداختی در راستای اشتغالزایی و رونق تولید داخلی جهت دهی شود.

خسرو فرحی، مدیرعامل پست ایران نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم استفاده از نقاط تماس پست بانک در تحقق اهداف و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات می تواند نقش چشمگیری در حمایت از استارت آپ ها و توسعه فعالیت های این بخش از اقتصاد کشور ایفا کند.

وی افزود: در راستای سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصمم هستیم در توسعه اقتصاد دیجیتال نقش موثری داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-12 18:19

افزودن دیدگاه جدید