کد مطلب: 

217516

معرفی محصولات جدید LG SIGNATURE در ایفا 2018

ال جی الکترونیکس در نمایشگاه IF 2018 از محصولات جدید سری LG SIGNATURE خود شامل محفظه نگهداری نوشیدنی، خشک کن و یخچال پایین فریزر رونمایی خواهد کرد.
معرفی محصولات جدید LG SIGNATURE در ایفا 2018

سیتنا - محصولات سری LG SIGNATURE که در سال 2016 رونمایی شدند از مفهوم «The Art of Essence» در فلسفه خود الهام گرفته اند. این محصولات تمام ویژگی هایی که باعث می شود از روح برند فاصله گرفته شود را حذف کرده و به همین خاطر توانسته محصولات را با ظاهری بسیار زیبا و ساده و در عین حال با برترین فناوری ها و کیفیت در اختیار مشتریان گذاشته و حس خاص بودن به آنها بدهد.

محفظه نگهداری نوشیدنی سری LG SIGNATURE  با قاب فلزی درخشان خود می تواند تا 65 بطری را در خود جای داده و از فناوری هایی نوآورانه ای نظیر کنترل دمای چندحالته برای انواع نوشیدنی ها بهره می برد. یخچال کشویی قرار گرفته در این محفظه با بالابر خودکار به کاربر این امکان را می دهد تا با یک کلید به نوشیدنی ها دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. همچنین این محفظه به فناوری تشخیص صدا مجهز شده که به وسیله آن می توان درب یخچال را باز کرد و یا نور داخل یخچال را روشن کرد و بدون بازکردن درب محفظه داخل آن را نگاه کرد. امری که جلوی هدر رفتن سرما و یا صدمه زدن نور خورشید به نوشیدنی ها را خواهد گرفت.

خشک کن بسیار پیشرفته برای اولین بار به سری محصولات LG SIGNATURE  اضافه شده است. این خشک کن با ظرفیت 10 کیلوگرم می تواند میزان لباس¬های قرار گرفته در داخل خود را تشخیص داده و بدون نیاز به دخالت کاربر تنطیمات خود را با میزان وزن هماهنگ کند. قابلیت خشک کردن مداوم با کمک سیستم تمیزکننده خودکار می تواند به صورت مدام در بالاترین میزان بهره وری کار کند. چرا که این سیستم از بخار برای جلوگیری از جمع شدن کرک و پرز استفاده می کند.

یخچال پایین فریز جدید LG SIGNATURE از طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته از جمله بالابر خودکار کشو برای دسترسی راحت تر به مواد غذایی بهره می برد. درب خودکار بازشو این محصول نیز وقتی کسی به یخچال نزدیک می شود او را حس کرده و کاملا باز می شود. این قابلیت به خصوص برای کسانی که دستشان پر از مواد غذایی گوناگون است و نمی¬توانند درب یخچال را باز کنند، بسیار کاربردی و ایده آل است.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی می گوید: تمام هدف محصولات LG SIGNATURE ترکیب طراحی زیبا با آخرین فناوری های روز و وفادار ماندن به ذات محصول است. گسترش سری محصولات LG SIGNATURE به هفت محصول، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا از لوازم خانگی منحصر به فردی که با هنر خاصی ساخته شده اند لذت ببرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-28 16:37

افزودن دیدگاه جدید