کد مطلب: 

217375

پست علی اوجی از رامبد جوان و همسرش کنار مهران مدیری در پشت‌صحنه کنسرت

علی اوجی ضمن انتشار تصویری از رامبد جوان و نگار جواهریان در کنسرت مهران مدیری، اعلام کرد که تمامی درآمد این اجرا صرف خرید شیرخشک برای کودکان و نوزدان مناطق محروم می‌شود.
پست علی اوجی از رامبد جوان و همسرش کنار مهران مدیری در پشت‌صحنه کنسرت

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، علی اوجی تصویری از خود، رامبد جوان، نگار جواهریان و مهران مدیری را در کنسرت این هنرمند در اینستاگرام منتشر کرد و در بخشی از توضیح آن نوشت:

«کنسرت مهران مدیرى با خاطره بازى فراوان به پایان رسید ... جاى همه اونایى که نبودن خالى ... دم همه بچه ها گرم ... فقط لذت بردم... در این عکس جاى مصطفى احمدى عزیزم بسیار خالیه، برادرى که بسیار دوستش دارم و سختى‌هاى زیادى رو با هم تجربه کردیم، حامى خوبى‌ها ... تمام رفقاى آوادیو که ترکوندن ... دوستان عزیز سکوت چنگ ... تمامى کارکنان برج میلاد و مخصوصا دوست عزیزم جناب جماعت مدیر مرکز همایش‌ها و جناب درویش پور مدیریت برج میلاد که در این کار خیر شریک بودن ... تمام درآمد این اجرا براى تهیه شیر خشک کودکان و نوزادان بى بضاعت مناطق محروم خرج خواهد شد ... و در آخر مهران مدیرى عزیز و بى نظیر که همیشه فوق العاده اس و ...

سامان جان احتشامى حرفه‌اى که آرام و مهربان و درجه یک بود و هست و از روز اول با عشق حمایت کرد، مسعود جان همایونى رفیق سال‌هاى دورم که عاشقشم و ترکوند و بابک ریاحى‌پور مهربان و حرفه‌اى که بودنش تجربه و عشق است و خودش مى دون که چقدر دوسش دارم و تمام نوازندگان و گروه درجه یک مهران مدیرى که هر چى از شخصیتشون بگم کم گفتم ...»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-24 22:10

افزودن دیدگاه جدید