کد مطلب: 

217344

نصر عزیزی: وزیر جوان ارتباطات، خاطرات مدیران جوان و چهره‌های ماندگار اوایل انقلاب را زنده کرد

اعلام اولین فهرست شفافیت در چنین وانفسهایی، کاری بسی ارزشمند و پاسخ حق مدارانه به ندای عدالت امام مسلمین و مطالبه به حق مردم بود و این هم بدون هزینه و بازتاب های ناکوک نبود و باید پذیرفت پیمایش راه شهدا و عزت و مبارزه با فساد، شهامت و جرات و جسارت و اراده و تجربه و البته ایمان و تقوا را لازم دارد که انشالله در وزیر جوان ارتباطات وجود دارد.
نصر عزیزی: وزیر جوان ارتباطات، خاطرات مدیران جوان اوایل انقلاب را زنده کرد

به گزارش سیتنا، "نصر عزیزی" فعال سیاسی-فرهنگی در یادداشت ارسالی برای سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد یک ساله‌ی وزیر ارتباطات آورده است:

"در خصوص مهندس آذری جهرمی باید گفت که در این مدت کوتاه کارنامه درخشانی ارائه نمودند و جای سپاسگزاری است. با چهل سال سابقه کار سیاسی و فرهنگی و اداری و حضور هوشیارانه و در متن مردم و قلمفرسایی در حوزه های مختلف از باب دیده بانی و نگهبانی و حضور تکلیفی بنای اغراق ندآرم، ولی انصاف باید داد در شرایطی که دلایل و زمینه ها و حق نقد، با مبانی و معیارهای انقلابی فراوان است، مهندس جهرمی با وجود فضای متفاوت محیط خدمتش، خوب درخشید.

در رصد روزانه آثار مثبت و مفید عملکرد ایشان نشان می‌دهد هم شور و شوق و احساس و تحرک جوانی دارند و هم بر رویه بسیار خوبی از تجارب نهفته خدمت و انقلابی و جهادی بهره می‌برند.

اعلام اولین فهرست شفافیت در چنین وانفسهایی، کاری بسی ارزشمند و پاسخ حق مدارانه به ندای عدالت امام مسلمین و مطالبه به حق مردم بود و این هم بدون هزینه و بازتاب های ناکوک نبود و باید پذیرفت پیمایش راه شهدا و عزت و مبارزه با فساد، شهامت و جرات و جسارت و اراده و تجربه و البته ایمان و تقوا را لازم دارد که انشالله در ایشان وجود دارد و ما هم دعاگوی ایشان و هر خدمتگزار صادق و مومن و مخلصی هستیم و یقین داریم خدمتگزاران حقیقی بر اساس احادیث سیره نبوی برندگان حقیقی و پیروز مندان عرصه جهاد هستند.

پس بکوشند تا اثبات کنند با سن جوانی همچون جوانان اول انقلاب، می توان چهره ماندگاری در هر حوزه‌ای بود. یقین داریم که اگر در محضر خدا، در عرصه خدمت، معامله پرسود انجام شود، خود به خود به دل مردم هم راه پیدا می‌کند. تجارب گرانبهای انقلاب همین را نشان می‌دهد. انشاالله موفق باشند".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (4 رای)
سیتنا 5
2018-08-23 14:05

افزودن دیدگاه جدید