کد مطلب: 

217322

انتقاد تند اینستاگرامی تهیه‌کننده «لاتاری»‌ از ژن خوب جنجالی؛ آقازادگی فقط یک اسم نیست یک مشی کثیف است

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما که آثاری چون «لاتاری» را در کارنامه دارد، به حرف‌های جنجالی فرزند سفیر پیشین ایران در ونزوئلا به تندی واکنش نشان داد.
انتقاد تند اینستاگرامی تهیه‌کننده «لاتاری»‌ از ژن خوب جنجالی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، حرف‌های ساشا سبحانی جنجال‌های زیادی به پا کرده است و بازخوردهای زیادی داشته است. برای نمونه می‌توان به واکنش تهیه‌کننده سریال «پدر» اشاره کرد.

سیدمحمود رضوی در اینستاگرام نوشت:

«دوست نداشتم در مورد اشخاص با اسم و مشخصات حرف بزنم، اما امروز وقتی عزیزی لینک ویدئوی این آقازاده را فرستاد و به تماشا نشستم حالم بد شد.

لقمه حرام تا آنجا در خون و گوشت و پوست اینها اثر کرده که نفی پدر می‌کنند، آنقدر وقاحت دارند که برای پاک کردن خودشان پدرانشان را زیر سوال می‌برند، اف بر شما.

آقازادگی فقط یک اسم نیست یک مشی کثیف است که در دوران‌های قبل به شاهزادگی معروف بود، همانهایی که برای رسیدن به قدرت پدر و برادران خود را به قتل می‌رساندند و بر جای آنها تکیه می‌کردند!!!

آنقدر دنیای اینها با دنیای مردم فاصله دارد که نمی‌فهمند برای توجیه عمل خود چه بگویند!!!! میگوید مردم من هم مثل شما هستم! از خود شما ! من به خاطر شرایط کشورم را ترک کردم!!!!

اینها هنوز نفهمیده اند که از ٨٠ میلیون جمعیت کشور چند نفر قدرت و تمکن مالی رفتن از کشور را دارند و چقدر ندارند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-22 20:30

دیدگاه‌ها

تصویر mahdi
این که آقای رضوی پسر سفیر پیشین در ونزوئلا را نقد کرده قابل تقدیر است ولی خود این آقا هم به انواع و اقسام رانتها متصل اند رطب خورده کی کند منع رطب
ارسال شده توسط mahdi در 01 شهريور 97 - 17:01

افزودن دیدگاه جدید