کد مطلب: 

217285
تغییرات احتمالی در همراه اول؛

بذرپاش جایگزین بقایی در هیات مدیره‌ی همراه اول می شود/ هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل تبادل نظر می‌کند

عصر امروز هیات مدیره‌ی همراه اول تشکیل جلسه می دهد تا نخست مهرداد بذرپاش را جایگزین علی بقایی در هیات مدیره‌ی این شرکت کند و بعد از آن، برای انتخاب مدیرعامل همراه اول از بین گزینه ها، تبادل نظر می شود.
تکمیلی/ بذرپاش جایگزین بقایی در هیات مدیره‌ی همراه اول می شود/ هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل تشکیل جلسه می دهد

به گزارش خبرنگار سیتنا، به دنبال گمانه زنی ها برای حضور مهرداد بذرپاش در همراه اول، خبرنگار سیتنا اطلاع یافت؛ عصر امروز هیات مدیره‌ی همراه اول تشکیل جلسه می دهد تا نخست مهرداد بذرپاش را جایگزین علی بقایی در هیات مدیره‌ی این شرکت کند و بعد از آن، برای انتخاب مدیرعامل همراه اول از بین گزینه ها، تبادل نظر می شود.

در همین حال، ساعاتی پیش، جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خبرنگار سیتنا، گفت: بر اساس قانون اصل 44، سهامداران این اختیار را دارند که مدیرعامل را تغییر دهند ولی پسندیده است انتخاب مدیرعامل همراه اول با هماهنگی همه‌ی سهامداران باشد و انتخابی انجام نشود تا باعث عدم هماهنگی و افزایش اختلاف نظر‌ها شود.

تکمیلی

دفتر مهرداد بذرپاش با تشکر از پیشنهاد سهامداران مخابرات و همراه اول، خبر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار را تکذیب و تاکید کرد که وی بنایی به پذیرش این مسئولیت ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-21 15:24

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی
خیلی در سایپا و انتخابات موفق بوده حالا می خواهد در همراه اول هم ادامه بدهد البته بیشتر برای گنج قارون همراه اول امدند تا بتوانند اصولگرها با خیال راحت برای انتخابات پول خرج کنند
ارسال شده توسط مهدی در 30 مرداد 97 - 18:28

افزودن دیدگاه جدید