کد مطلب: 

217284

حقی: ثبت سرویس‌های ارتباطی به شماره همراه مشترکان اطلاع‌رسانی می‌شود

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، اعلام کرد: تمامی سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات که برای متقاضیان ثبت می‌شود در قالب پیام کوتاه از طریق سامانه استعلام تعداد سرویس های مشترکین اپراتورهای مخابراتی، به شماره تلفن همراه آنان اطلاع‌رسانی می‌شود.
حقی: ثبت سرویس‌های ارتباطی به شماره همراه مشترکان اطلاع‌رسانی می‌شود

به گزارش سیتنا، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به اینکه مسوولیت قانونی تخلف یا هرگونه سوء استفاده از سرویس های ارتباطی با مالک آن است، گفت: اطلاع‌رسانی سرویس های ثبت شده به نام مشترکین با هدف احراز هویت مشترکین، اطلاع‌رسانی دقیق مالکیت سرویس های ارتباطی، اصلاح مغایرت‌های مالکیتی ایجاد شده به دلیل عدم نقل و انتقال مالکیت یا جمع‌آوری نکردن سرویس های واگذار شده قبلی و جدید انجام می‌شود.

وی، افزود: چنانچه سرویس ارتباطی شامل تلفن همراه، تلفن ثابت، سرویس ADSL، TD-LTE برای هر یک از مشترکین در اپراتورهای مخابراتی ثبت شود به یکی از شماره تلفن های همراه ثبت شده به نام مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود و در صورتی که مشترک این پیامک را دریافت کند ولی از سرویس دایر شده اطلاعی نداشته باشد، باید به اپراتور ذکر شده در متن پیامک مراجعه کرده و برای تعیین تکلیف سرویس اقدام کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، درباره ثبت سرویس تلفن ثابت به نام مشترکین در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: این دسته از مشترکین می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران پیامک دریافت شده درباره ثبت تلفن ثابت به نام خودشان را پیگیری کنند.

حقی، تاکید کرد: اگر مشترکان در این زمینه شکایتی دارند می‌توانند شکایت خود را با ذکر شماره، نام و نوع سرویس در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.۱۹۵.irیا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ اعلام کنند تا اپراتور مربوط آن را پیگیری کند.پ

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-21 15:12

افزودن دیدگاه جدید