کد مطلب: 

217268
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با انتقاد تلویحی از انتخاب بذرپاش به عنوان مدیرعامل همراه اول:

پسندیده است انتخاب مدیرعامل همراه اول با هماهنگی همه‌ی سهامداران باشد/ انتخابی انجام نشود تا باعث عدم هماهنگی و افزایش اختلاف نظر‌ها شود

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بر اساس قانون اصل 44، سهامداران این اختیار را دارند که مدیرعامل را تغییر دهند و پسندیده است انتخاب مدیرعامل همراه اول با هماهنگی همه‌ی سهامداران باشد و انتخابی انجام نشود تا باعث عدم هماهنگی و افزایش اختلاف نظر‌ها شود.
مهندس فرهنگ عملکرد قابل توجهی در همراه اول داشتند/ بذرپاش گزینه نهایی نیست/ انتخاب مدیرعامل جزو حقوق سهامداران عمده است

سیدجمال هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون گمانه‌زنی‌ها برای انتصاب مهرداد بذرپاش به عنوان مدیرعامل همراه اول، گفت: این انتخاب امری طبیعی است و جزو حقوق سهامداران عمده است که بتوانند مدیرعامل را تغییر دهند.

وی، اظهار کرد: آقای فرهنگ عملکرد خوب و قابل قبولی را تا به حال در سمت مدیرعاملی همراه اول داشته اند.

هادیان، اظهار کرد: شاخص های متفاوتی از نظر مدیریتی مطرح است و بنده مشخصا ارزیابی همه‌جانبه ندارم اما از نظر شاخص های اقتصادی، کیفی و فنی که توسط رگولاتوری پایش می‌شود، همراه اول در دوره مدیریت آقای فرهنگ رشد خوبی را تجربه کرده است.

هادیان، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اصل 44، سهامداران این اختیار را دارند که مدیرعامل را تغییر دهند و ما نیز امیدواریم که هر آنچه رخ می دهد، چه برای همراه اول و وزارت ارتباطات و چه برای جامعه، خیر باشد و تعامل خوبی رخ دهد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، در پایان افزود: باید صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-21 10:01

افزودن دیدگاه جدید