کد مطلب: 

217242

برگزاری آزمون انتخاب 1500 مربی مهارت آموزی حوزه‌ی ICT سربازان نیمه شهریورماه

رییس دانشکده پست و مخابرات از برگزاری آزمون انتخاب مربیان آموزش و تربیت سربازان برای فراگیری مهارت های حوزه ICT خبر داد.
برگزاری آزمون انتخاب 1500 مربی مهارت آموزی حوزه‌ی ICT سربازان نیمه شهریورماه

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در گفت‌و‌گو با سایت وزارت ارتباطات، به امضای تفاهم نامه بین وزارت ارتباطات و نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: مطابق این تفاهمنامه، نیروهای مسلح باید سه هزار نفر را به وزارت ارتباطات معرفی کنند تا بعد از شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه، 1500 نفر برای آموزش دوره هایICT  سربازان برگزیده شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای گزینش مربیان ابتدا باید چارچوب مربیگری آنها تدوین می شد، اظهار کرد: این دانشکده، 14 زیررشته در حوزه ICT را برای مهارت آموزی سربازان تعریف کرد تا با آموزش مربیان هر یک از آنها توانایی تدریس در شش زیر رشته را بدست آورند که در حال حاضر با تعاملی که با ستاد نیروهای مسلح داشته ایم سه هزار نفر برای آزمون کتبی مربیان در نیمه شهریور ماه به دانشکده معرفی می شوند.

یزدانیان با اعلام اینکه کارنامه آزمون دهندگان بلافاصله پس از آزمون استخراج می شود گفت: با توجه به سطح نمره ها، دو هزار نفر از تاریخ 24 شهریور تا هفته اول مهرماه برای مصاحبه تخصصی در سراسر کشور دعوت می شوند.

رییس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه ضوابط مصاحبه توسط این دانشکده تدوین شده است، خاطرنشان کرد: پس از مصاحبه، نمره آزمون و ویژگی های فردی مانند فن بیان، مدرک تحصیلی و... ملاک انتخاب و گزینش 1500 نفر مربی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای 40 درصد مصاحبه شوندگان گواهی نامه مربیگری صادر می شود، افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور در 173 مرکز این سازمان برای سایر برگزیدگان دوره های مربیگری به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود تا برای آموزش سربازان آماده شوند.

بر اساس گزارش، در اسفند ماه  سال 96 گذشته، تفاهم ‌نامه همکاری های مشترک میان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات، علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امضا شد. بر اساس این تفاهم نامه دستگاه های دولتی تعهد کردند که زمینه اشتغال زایی جوانان را شناسایی و معرفی کنند تا زمینه ورود آنها به حوزه اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-20 13:32

افزودن دیدگاه جدید