کد مطلب: 

217210

28 مقاله و 10 کارگاه در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران

دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران از پذیرش 28 مقاله از میان 77 اثر ارسالی به دبیرخانه این همایش خبر داد.
28 مقاله و 10 کارگاه در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران

به گزارش سیتنا، دکتر نصور باقری، دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران، درباره این رویداد گفت: طی بازه زمانی که برای دریافت مقالات از سوی دبیرخانه پانزدهمین کنفرانس اعلام شده‌بود تعداد 77 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این میان پس از بررسی صورت گرفته در کمیته علمی همایش، 28 مقاله در 8 محور، پذیرفته‌شدند. در این میان 14 مقاله طی روزهای همایش، یعنی ششم و هفتم شهریورماه 97 به‌صورت شفاهی ارائه خواهند‌شد و 14 مقاله نیز به‌صورت پوستر به این رویداد خواهند آمد. لازم به ذکر است که مقالات پذیرفته‌شده شامل مقالات فارسی و انگلیسی هستند که مطابق معمول، مقالات انگلیسی در IEEE نمایه خواهند‌شد.
وی ادامه داد: دو سخنرانی کلیدی با حضور چهره‌های مطرح بین‌المللی نیز خواهیم داشت که در موضوعات حملات کانال جانبی و رمزهای متقارن به ارائه مطالب خود خواهند پرداخت. علاوه بر این سه سخنرانی کلیدی نیز توسط اساتید شناخته‌شده کشور در خلال کنفرانس ارائه خواهدشد. همچنین 5 نفر از متخصصان جوان کشور در قالب سخنران مدعو برای ارائه سخنرانی دعوت شده‌اند.
دکتر باقری افزود: طی روزهای چهارم و پنجم شهریورماه، 10 کارگاه در موضوعات مختلف برگزار خواهندشد که در واقع هر روز را به 5 کارگاه اختصاص داده‌ایم. اسامی این کارگاه‌ها و نحوه ثبت‌نام در آنها روی وب‌سایت این همایش به نشانی http://www.iscisc1397.isc.org.ir قابل دریافت است. همچنین مقرر شده تا در فضایی حدود 600 متر نمایشگاهی از دستاوردهای این حوزه با حضور شرکت‌های فعال این عرصه برگزار شود که برآورد می‌شود حدود 20 شرکت در نمایشگاه جانبی این رویداد حاضر شوند.
شایان ذکر است؛ پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران روزهای ۶ و ۷ شهریورماه 97 در دانشکده مهندسی برق دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-19 17:26

افزودن دیدگاه جدید