کد مطلب: 

217123

متن اینستاگرامی خواهرزاده شجریان در رد تذکر همایون به حجاب یک خانم

در حالی که یکی از خبرگزاری‌ها با انتشار دو عکس، مدعی شده بود لحظه تذکر همایون شجریان به حجاب یک خانم را ثبت کرده است، آوا مشکاتیان، خواهر زاده این خواننده (نوه محمدرضا شجریان) این امر را تکذیب کرد.
متن اینستاگرامی خواهرزاده همایون شجریان در رد تذکر وی به حجاب یک خانم

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «ایران من» با آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان که چهارشنبه 24 مرداد در تالار وحدت برگزار شد، حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

یکی از این حاشیه‌ها، انتشار دو عکس از این مراسم بود که متن توضیحی همراه آن، مدعی تذکر همایون شجریان به حجاب یک خانم حاضر در تالار وحدت شده بود.

آوا مشکاتیان، خواهرزاده همایون شجریان، با رد این ادعا، متنی را در اینستاگرام منتشر کرد. او نوشت: «این عکس که با عنوان (تذکر به پوشش یکی از خانم‌های حاضر در مراسم رونمایی) توسط فارس نیوز منتشر شده است، شیطنت خبرنگاری (و از نگاه خودشان خوش‌بینانه! ) سوءتفاهمی بیش نیست. آن سه نفر در عکس خانواده همایون شجریان هستند و نفر وسط که در حال درست کردن روسری جلوی دوربین خبرنگاران است، من هستم؛ آوا مشکاتیان (خواهرزاده همایون جان) اخرین چیزی که ایشون بخواهند در این دنیا متذّکر شوند باز هم روسری افتاده بانویی نا آشنا در مراسم رونمایی نیست، ای کاش خبرنگارانی که از مقابل صحنه همین لحظه را ثبت کرده اند، تصاویر را منتشر کنند تا حرف من سندیت پیدا کند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-17 01:38

افزودن دیدگاه جدید