کد مطلب: 

217117

تجهیز دیتاسنتر برای کسب و کارهای نوپا در استان بوشهر تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای افتتاح طرح های مخابراتی وتوسعه ای به استان بوشهر سفر کرده است امروز پنج شنبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۷ در نشست شورای اداری استان و همینطور شهرستانهای جم و عسلویه حضور یافت .
تجهیز دیتاسنتر برای کسب و کارهای نوپا در استان بوشهر تا پایان سال

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این نشست که باحضور وزیر ارتباطات، استاندار بوشهر ، نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و همینطور فرمانداران ومقامات استانی برگزار شد مسائل مربوط به شهرستانهای استان بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس آذری جهرمی در این جلسات با اشاره به ضرورت رسیدگی به زیر ساخت های فیبرنوری در استان بوشهر از رفع مشکل ارتباطی برخی از روستاهای این استان تا پایان سال خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری در بخش فیبر نوری این مشکلات بر طرف خواهد شد .

آذری جهرمی با اشاره به جایگاه هشتم کشوری استان بوشهر در شاخص های توسعه ارتباطات گفت: پارسال با نصب و راه اندازی ۳۸۹ سایت نسل چهارم با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان تمام شهرهای استان تحت خدمات پهنای باند موبایل قرار گرفت.

وزیر ارتباطات ۵ طرح اجرایی در قالب ۴۴ پروژه و تجهیز دیتاسنتر برای کسب و کارهای نوپا در استان را از دیگر اقدامات وزارتخانه تا پایان سال برشمرد و گفت: توسعه هایی که در سالهای اخیر به ویژه طی سال گذشته در استان بوشهر اتفاق افتاده است به گونه ای است که فقدان آنرا به شدت احساس می کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ارتباطات در ایران بهتر از کشور آذربایجان است و ظرفیت ارتباطات بین الملل در کشور به ۱.۵ترا رسیده است گفت:انتظار داریم با توجه به توسعه هایی که رخ داده است شاهد ارتقای رتبه شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم و ادامه داد امروز رشدو توسعه انجام شده در کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار قابل توجه بوده است و در تمام شهرستانهای استان بوشهر نسل سوم و چهارم پهن باند در دسترس است.

وی در پایان اظهار داشت: در حوزه تلفن ثابت علی رغم شروع توسعه فیبر خانگی هنوز عقب ماندگی هایی وجود دارد که تلاش داریم همه در خواست های تلفن ثابت استان تا سه ماه آینده تامین شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-08-16 22:21

افزودن دیدگاه جدید