کد مطلب: 

217101

ال‌جی قصد دارد آینده هوش مصنوعی را رقم بزند

مرکز تحقیقاتی ال‌جی بر روی متحول کردن فناوری پیشرفته هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف کار خواهد کرد.
ال‌جی قصد دارد آینده هوش مصنوعی را رقم بزند

به گزارش سیتنا، شرکت مبتکر و جهانی ال جی با تاسیس یک  مرکز تحقیقاتی بزرگ و همکاری با استارتاپ ها و آکادمی های علمی واقع در آمریکای شمالی قصد دارد در سال های آینده تعریف جدیدی از هوش مصنوعی برای مشتریان و کسب و کارها ارائه کند.

بعد از مرکز تحقیقاتی هوش مصنوعی واقع در سیلیکون ولی ایالت کالیفرنیا، ال جی  مرکز تحقیقاتی جدید خود را به عنوان یک زیرمجموعه از مرکز تحقیقاتی سیلیکون ولی در کانادا افتتاح کرد. مرکز تحقیقاتی آمریکای شمالی با هدف پشتیبانی از چشم انداز ال جی برای تبدیل هوش مصنوعی به موتور رشد و توسعه در آینده افتتاح شده و به مرکز تحقیقاتی های دیگر ال جی در کره جنوبی، روسیه و هند در انجام تحقیقات کمک خواهد کرد.

همچنین ال جی به تازگی همکاری خود را با دانشگاه تورنتو آغاز کرده است. دانشگاهی که در دنیا به عنوان متخصص در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و به خصوص یادگیری عمیق شناخته می شود.

آقای دکتر I.P. Park رئیس و مدیر فناوری ال جی با اشاره به همکاری ال جی با داشنگاه تورنتو و نقش مهم این دانشگاه برای توسعه فناوری های کلیدی برای متحول کردن آینده می گوید: هوش مصنوعی بالاخره زندگی همه را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبک زندگی، کاری و حتی سرگرمی ما را عوض خواهد کرد. به کارگیری هوش مصنوعی در لوازم خانگی و وسایل متصل به اینترنت دیگر در سال های اخیر زمینه را برای شهرهای هوشمند، خانه های هوشمند و البته کسب و کارهای هوشمند در آینده فراهم خواهد کرد. آن هم با قابلیت‌هایی که کسی تا به حال تصورش را هم نکرده است.

تحت قرارداد ده ها میلیون دلاری و پنج ساله ال جی با دانشگاه تورنتو، این شرکت قصد دارد توسعه اکوسیستم هوش مصنوعی خود را بر اساس استراتژی پلتفرم متن باز، همکاری آزاد و اتصال آزاد جلو ببرد. این مرکز تحقیقاتی بر تخصص محققان دانشگاه تورنتو تکیه خواهد کرد. کسانی که اکنون فرصت همکاری با تیم های حرفه ای تحقیق و توسعه ال جی در آمریکا و کانادا را پیدا کرده اند. به علاوه ال جی برای کامل کردن این گروه با استارتاپ های آمریکای شمالی نیز همکاری خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس دانشگاه تورنتو، آقای Meric Gertler با اشاره به همکاری هیجان انگیز ال جی با این دانشگاه می گوید: با توجه به پیشرفت تحقیقات ما در حوزه هوش مصنوعی و شکستن مرزهای این فناوری، دانشگاه تورنتو به دنبال همکاری با شرکتی جهانی و مبتکر مثل ال‌جی است. حضور شرکتی بین المللی و پیشرو در اکوسیستم نوآورانه ما فرصت های زیادی برای دانش آموزان، استارتاپ ها و شرکت ها مهیا خواهد کرد.

دکتر Park نیز در تکمیل صحبت های رئیس دانشگاه تورنتو اضافه کرد: فناوری هوش مصنوعی بر پایه یادگیری عمیق، راه و رسم ارتباط ما با دنیای اطرافمان را متحول خواهد کرد. آن هم به روشی بی مانند که در آن از اطلاعات جمع آوری شده از طریق بیومتریک، احساسات، حرکات و صدا برای سهولت کارها استفاده می شود. دکتر Park در ادامه به سه رکن اساس استراتژی هوش مصنوعی الجی اشاره کرد و گفت: اولین رکن مهم این استراتژی توانایی تغییر با گذشت زمان است تا هرچه بیشتر از محصول استفاده شود و نیازها به صورت بهتری برآورده شوند.

رکن دوم، استفاده از هوش مصنوعی در اکوسیستم متنوع است تا کاربر تجربه ای بی مانند در زمان کار با محصولات و خدمات ال جی داشته باشد. آن هم در اکوسیستمی فراگیر شامل تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند و حتی خودرو و گوشی های مجهز به هوش مصنوعی که همه به یکدیگر متصل هستند. رکن سوم، آزاد و در دسترس بودن این فناوری است تا بهترین تجربه کاربری را در اختیار مشتری قرار دهیم. در این راستا ال‌جی با همکاری با شرکت‌های پیشرو در این حوزه توانایی محصولات خود را به سطح دیگری ارتقا می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-16 11:50

افزودن دیدگاه جدید